Το Nissan Micra φέρεται ότι θα διατηρήσει το διαδεδομένο του όνομα και στο πέρασμά του στην ηλεκτρική εποχή. Διαβάστε όσα γνωρίζουμε μέχρι τώρα για τον Ιάπωνα «ξάδερφο» του νέου Renault 5.
Ένα επίσημο έγγραφο φαίνεται να επιβεβαιώνει την επαναφορά του ονόματος Micra για το Nissan που σχεδιάζεται με βάση την πλατφόρμα AmpR Small του Renault 5 E-Tech. Αναμένεται το 2026 και θα παράγεται στη Γαλλία, ενώ αυτό το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης θα μπορούσε να έχει και έναν «μικρότερο αδελφό», που θα προέρχεται από το μελλοντικό Twingo.
Η Συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi ανακοίνωσε από το 2022 ότι η Nissan ετοιμάζει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης βασισμένο στην αρθρωτή πλατφόρμα AmpR Small (πρώην CMF-B EV) του νέου Renault 5 E-Tech, το οποίο θα παράγεται στη Γαλλία από την Ampere, τη νέα θυγατρική του ομίλου Renault που εστιάζει αποκλειστικά στα ηλεκτρικά οχήματα.
BUY NOW
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία αναφέρεται στο αυτοκίνητο ως "ένα ολοκαίνουργιο συμπαγές όχημα που θα διαδεχθεί το εμβληματικό Micra ως το μοντέλο εισόδου στη γκάμα της Nissan", χωρίς να προσδιορίζει το όνομα.
H Nissan φέρεται επίσης να εξετάζει ένα μικρότερο αυτοκίνητο πόλης που θα προέρχεται από το επόμενο Twingo E-Tech, στο οποίο το όνομα Micra θα μπορούσε να είναι πιο κατάλληλο λόγω του μεγέθους του. Ωστόσο, σύμφωνα με ό,τι φαίνεται να είναι ένα διαρρεύσαν έγγραφο της Renault, το ιαπωνικό ξαδερφάκι του R5 θα ονομάζεται πράγματι Micra.
Το εν λόγω έγγραφο φαίνεται να σχετίζεται με την εγκατάσταση ορισμένων ηλεκτρικών εξαρτημάτων στα τρία αυτοκίνητα πόλης της πλατφόρμας AmpR Small: Renault 5 E-Tech, Alpine A290 και Nissan Micra.
Στο Micra, βρίσκουμε τα κυκλικά εμπρός φώτα του πρωτότυπου αυτοκινήτου του 2023. Επίσης, παρατηρούμε έναν διαφορετικό μπροστινό προφυλακτήρα από εκείνον του R5. Για τα υπόλοιπα, τα δύο αυτοκίνητα είναι σχεδόν πανομοιότυπα, ιδίως όσον αφορά τα επιμέρους εξαρτήματα του αμαξώματος και τις χειρολαβές των πίσω θυρών. Τα πίσω φώτα και ο προφυλακτήρας του Micra θα το διαχωρίζουν επίσης από το R5.
Τα δύο αυτοκίνητα θα μοιράζονται και τα συστήματα κίνησής τους. Το R5 προσφέρεται με δύο μπαταρίες NMC (40 ή 52 kWh) και τρεις επιλογές ισχύος (95, 120 ή 150 ίππων) για αυτονομία WLTP από 300 έως 410 χλμ. Όμως, η βασική έκδοση θα διατίθεται με μπαταρία LFP για τη μείωση της τιμής εισόδου, κάτι από το οποίο αναμένεται να επωφεληθεί και το Micra.
Παρόλο που το R5 θα παράγεται στη Douai, το Micra ενδέχεται να συναρμολογείται στη Maubeuge μαζί με το R4 που βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα. Αυτά τα δύο εργοστάσια στο γαλλικό Βορρά αποτελούν μέρος του βιομηχανικού κόμβου ElectriCity της Renault.
Το έγγραφο, αν είναι αυθεντικό, αποκαλύπτει επίσης τη γραμματοσειρά που έχει επιλεγεί από τη Nissan για το όνομα του νέου Micra. Αυτή μπορεί να θυμίζει τη γραφή της πρώτης γενιάς του αυτοκινήτου το 1983, με το πάχος της γραμμής και το εφέ εξαφάνισης της δεξιάς γραμμής του Α, δημιουργώντας συμμετρία με τη βάση του M, ενώ παρατηρούμε την πλάγια κοπή του R που προσθέτει δυναμισμό.
Αν το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης της Nissan στην κατηγορία B όντως κρατήσει την ονομασία Micra, τότε μάλλον θα πρέπει να αναμένουμε μια εντελώς νέα ονομασία για το Nissan που θα αποτελέσει αντικατοπτρισμό του Renault Twingo στην κατηγορία A.