Σε μία περίοδο όπου η ιαπωνική εταιρεία δείχνει να δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στα μοντέλα επιδόσεων, όλα δείχνουν πως σύντομα θα δούμε το μοντέλο που θα διαδεχθεί το RX-7.
Όταν προ διετίας η Mazda παρουσίαζε το πρωτότυπο Vision Study Model, που μάλιστα εξελίχθηκε άμεσα στο Iconic SP Concept που αποκαλύφθηκε πέρυσι, λίγοι πίστευαν πως θα αποτελούσε προάγγελο ενός μοντέλου παραγωγής. Κι όμως, επιβεβαιώνεται πλέον από επίσημα χείλη, πως η έκδοση παραγωγής αυτού του πρωτότυπου, θα έρθει στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον.
Η επιβεβαίωση ήρθε από τον Masashi Makayami, επικεφαλής σχεδιασμού της Mazda: «Αυτό το πρωτότυπο δεν είναι ένα από τα άδεια στο εσωτερικό τους, show cars. Σχεδιάστηκε με πραγματική πρόθεση να εξελιχθεί σε ένα όχημα παραγωγής στο βραχυπρόθεσμο μέλλον».
BUY NOW
Βάσει διαστάσεων, θα βαφτιστεί ως διάδοχος του θρυλικού RX-7, ίσως και του RX-8, ανάλογα τη τελική του μορφή και διαστάσεις. Φημολογείται ακόμα και η αξιοποίηση αυτού του σχεδιασμού και σε ένα μικρότερου μεγέθους, άνευ οροφής, σπορ μοντέλου. Ναι, στο επόμενο MX-5.
Παρότι πρωτότυπο, το Iconic SP Concept δεν είχε ακρότητες στην εμφάνισή του. Είναι ένα μοντέλο ωδή στις καμπύλες, με γοητευτική εμφάνιση που κάνει το μοντέλο να δείχνει σπορ, προτού χρειαστεί να το αποδείξει στο δρόμο. Και με ρετρό στοιχεία, όπως τους αναδυόμενους προβολείς.
Η προσοχή που έδωσε σε αυτό η Mazda, αποτυπώνεται και στα λόγια του Εκτελεστικού Διευθυντή του τμήματος R&D και Στρατηγικής της μάρκας, Naohito Saga: «Όσο περισσότερο το κοιτάς, τόσο περισσότερο σου αποκαλύπτεται. Τα πάντα, από τις πόρτες και τις ζάντες, τα καθίσματα στο εσωτερικό, όλα αποτέλεσαν προϊόν ενδελεχούς έρευνας αναζητώντας τις ιδανικές, τελικές προδιαγραφές».
Αυτά δεν τα κάνεις για ένα απλό show car.
Όσο για την καρδιά του μοντέλου, εκεί μόνο εικασίες μπορούν να γίνουν. Όμως φημολογείται η παρουσία περιστροφικού κινητήρα διπλού ρότορα, σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα. Και συνδυαστική ισχύ της τάξης των 370 αλόγων.