Ο γνωστός βελτιωτικός οίκος που ασχολείται με την αναβάθμιση των μοντέλων της Opel, βάζει στο στόχαστρό του το θρυλικό αγωνιστικό Ascona i 2000, μέσω του Astra. Και ιδού το αποτέλεσμα.
Το ιστορικό αυτοκίνητο αντιπροσώπευε την κατηγορία D της εταιρείας, για τρεις γενιές και συνέχεια αντικαταστάθηκε από το Vectra. Την εποχή εκείνη κυκλοφόρησε και μια 2θυρη πιο σπορ έκδοση, η οποία είχε το σχήμα sedan με τρεις όγκους και πορτ-μπαγκάζ, απλά του έλειπαν δύο πόρτες.
Το Ascona i 2000, όπως ήταν το όνομά του, προσπαθεί να αναβιώσει σήμερα ο Irmscher, δημιουργώντας ένα Astra στα χρώματα του πάλαι ποτέ οχήματος. Το πάνω μισό μέρος του αμαξώματος ήταν λευκό και το υπόλοιπο κάτω κίτρινο. Φορούσε ζάντες 13 ιντσών και εφοδιαζόταν με 4κύλινδρο κινητήρα με ισχύ 120 ίππων. Η τελική ταχύτητα άγγιζε τα 185 χλμ./ώρα, ενώ το πιο απλό απέδιδε 100 ίππους και έφτανε έως τα 170 χλμ./ώρα.
BUY NOW
Στις ίδιες αποχρώσεις λοιπόν, η τελευταία γενιά του πιο άγριου αισθητικά Astra ξεχωρίζει από την μπροστινή ποδιά, τα πλαϊνά μαρσπιέ, την αεροτομή, αλλά και το διαχύτη στο πίσω μέρος. Οι ζάντες αλουμινίου είναι διαμέτρου 19 ιντσών και προαιρετικά διατίθενται και σε 20 ίντσες. Τα νέα ελατήρια χαμηλώνουν το αυτοκίνητο από το έδαφος κατά 25 χλστ.
Για το εσωτερικό δεν υπάρχουν πληροφορίες, ωστόσο λέγεται πως ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει υλικά και χρώματα, ανάλογα με τις προτιμήσεις του. Στάνταρ προσφέρονται διακοσμητικές μεταλλικές λωρίδες, δερμάτινες επενδύσεις και πατάκια από βελούδο. Μηχανικά δεν έχει ανακοινωθεί επίσης τίποτα, προς το παρόν. Η παραγωγή του εν λόγω μοντέλου, θα περιοριστεί στα 45 αντίτυπα.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ