O κινητήρας θαύμα των 125 κ.εκ. στα χέρια των Αμερικάνων -Με τετραπλάσια ισχύ και βάρος 4,5 κιλών
Στους καινοτόμους κινητήρες των Ισπανών φαίνεται πως στρέφονται οι στρατιωτικές δυνάμεις των ΗΠΑ, προκειμένου να εξοπλίσουν τα οχήματά τους.
Το ενδιαφέρον των ΗΠΑ φαίνεται πως έχουν συγκεντρώσει οι επαναστατικοί κινητήρες της ισπανικής εταιρείας INNengine που αποδίδουν πολλαπλασία ισχύ σε σχέση με τα συμβατικά μοτέρ.
Μιλώντας στην ισπανική Autobild, ο Business & Marketing Director της ΙΝΝengine, Ruben Garrido Requena, επιβεβαίωσε ότι τα καινοτόμα μοτέρ της εταιρείας ενδέχεται να εξοπλίζουν τα οχήματα του αμερικανικού στρατού.
BUY NOW
Ήδη ένα από τα μοτέρ της, αυτό υπό την ονομασία “REX-B”, έχει πωληθεί -μεταξύ άλλων- σε δύο εταιρείες οι οποίες συμμετέχουν σε διαγωνισμούς οι οποίοι αφορούν στην παροχή οχημάτων στις στρατιωτικές δυνάμεις των ΗΠΑ.
Η μία από τις εταιρείες επιθυμεί να χρησιμοποιήσει το μοτέρ σε drones ως ranger extender. Όσον αφορά την έτερη εταιρεία, αυτή θέλει να χρησιμοποιήσει τον κινητήρα -μεταξύ άλλων- ως ranger extender σε κάποια οχήματα του αμερικανικού στρατιωτικού στόλου, συμπεριλαμβανομένου του Humvee.
Ο REX-B φέρει μήκος 21,4 εκατ., ζυγίζει μόλις 4,6 κιλά και έχει χωρητικότητα 125 κ.εκ. αποδίδοντας 22,7 ίππους και 27 Nm ροπής. Διατίθεται επίσης και με χωρητικότητα 250 κ.εκ. με την ιπποδύναμη να ανέρχεται σε 45,5 PS.
Μεγαλύτερη ζήτηση από τον κινητήρα REX-B φαίνεται πως γνωρίζει από τις στρατιωτικές δυνάμεις των ΗΠΑ το μοτέρ e-REX, το οποίο έχει χωρητικότητα 700 κ.εκ. ενώ παράγει 120 ίππους και 244 Nm. Έχει μήκος 41 εκατ. και η διάμετρός του φτάνει τα 24,2 εκατ.
Σύμφωνα με την ΙΝΝengine, αμφότεροι οι κινητήρες έχουν μόλις έναν κύκλο καύσης, με τους θαλάμους καύσης να βρίσκονται τοποθετημένοι παράλληλα προς το έδαφος και μάλιστα σε 4 αντικριστά ζεύγη. Ο εκκεντροφόρος άξονας, ο στροφαλοφόρος, και οι βαλβίδες λάμπουν δια της απουσίας τους, κάτι που καθιστά τα μοτέρ έως και 70% ελαφρύτερα από τα συμβατικά.
Σχετικά με τον e-REX, η εταιρεία υποστηρίζει ότι αυτός υπόσχεται να αντικαταστήσει τους συμβατικούς τετράχρονους κινητήρες, ενώ χάρη στην state-of-the-art τεχνολογία του καταναλώνει λιγότερο καύσιμο, έχει χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και αποδίδει 4 φορές περισσότερη ισχύ, συγκριτικά με τα συμβατικά μοτέρ.
Είναι συμβατός με την καύση εναλλακτικών καυσίμων (βλέπε υδρογόνο) και ιδιαίτερα πολιτισμένος στη λειτουργία του, μιας και οι κραδασμοί που παράγει κινούνται σε μηδενικά επίπεδα.