Σύμφωνα και με πατέντες που είδαν το φως της δημοσιότητας, η BMW φαίνεται πως έχει στα σκαριά ένα νέου τύπου επιλογέα που δεν αποκλείεται να αλλάξει πολλά πράγματα στην προσφερόμενη εργονομία.
Είτε για αυτοκίνητα που φέρουν μηχανικό κιβώτιο σχέσεων, είτε για αυτόματα μοντέλα, ο επιλογέας του κιβωτίου και οι λειτουργίες που προσφέρει έχουν παραμείνει πάνω-κάτω ίδιες τις τελευταίες τέσσερεις 10ετίες.
Από ό,τι φαίνεται ωστόσο, η BMW φαίνεται να εργάζεται πάνω σε ένα νέου τύπου επιλογέα αρκετά διαφορετικού από αυτούς που έχουμε γνωρίσει μέχρι σήμερα που δεν αποκλείεται να επαναπροσδιορίσει τα πράγματα στον συγκεκριμένο τομέα.
BUY NOW
Σύμφωνα και με πατέντες που είδα το φως της δημοσιότητας και κατατέθηκαν στο αρμόδιο γραφείο των Ηνωμένων Πολιτειών (United States Patent and Trademark Office -USPTO) ο νέος επιλογέας των Βαυαρών διαφέρει αρκετά από όσα έχουμε δει μέχρι σήμερα και προσπαθεί να συνδυάσει λειτουργίες που δεν έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε συγκεντρωμένες σε ένα χειριστήριο.
Συγκεκριμένα οι πατέντες της BMW κάνουν αναφορά σε ένα χειριστήριο που θα ενσωματώνει το κουμπί ενεργοποίησης και απενεργοποίησης του κινητήρα, τη λειτουργία του ηλεκτρικού χειρόφρενου αλλά και τον επιλογέα του κιβωτίου ταχυτήτων σε μία ενέργεια από πλευράς οδηγού.
Έτσι μέσω της πολυπλοκότητας η BMW θέλει να οδηγηθεί στην... απλοποίηση των πραγμάτων, αφού μια κίνηση αυτού που κάθεται πίσω από το τιμόνι θα είναι αρκετή για να ενεργοποιήσει τον κινητήρα, να επιλέξει την πρώτη ή τη μοναδική σχέση του κιβωτίου, αν έχουμε να κάνουμε με ηλεκτρικό, αλλά και να απελευθερώσει το χειρόφρενο.
Το ίδιο θα ισχύει και για τη στάθμευση αφού, ξανά, μια μόνο κίνηση θα ξεκινά την αντίστροφη διαδικασία με την ταυτόχρονη ενεργοποίηση του χειρόφρενου, την επιλογή νεκράς στο κιβώτιο και την απενεργοποίηση του κινητήρα.
Επί της ουσίας και εφόσον αυτός ο επιλογέας δει το φως της παραγωγής, ο χρόνος που θα κερδίζει ένας οδηγός με τη χρήση του είναι ελάχιστος σε σχέση με αυτά που πρέπει να κάνει για να ξεκινήσει το αυτοκίνητο του. Ωστόσο, αν ποτέ υλοποιηθεί, μπορεί να κάνει τη διαφορά και σίγουρα θα είναι μια πολύ καλύτερη λύση, τουλάχιστον από τον εικονικό επιλογέα που παρουσιάζεται στις οθόνες των Tesla.
Σύμφωνα με τις πατέντες των Βαυαρών, ο νέος επιλογέας μπορεί να εφαρμοστεί τόσο σε υβριδικά όσο και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της και δεν αποκλείεται να τον συναντήσουμε σε κάποιο από τα μελλοντικά αυτοκίνητα που θα παρουσιάσει.
Πηγή: Carbuzz