Ο νέος κινητήρας των Γερμανών που αλλάζει τα δεδομένα

Porsche 911 Sport Classic 1

Ο κινητήρας της Porsche δεν είναι ηλεκτρικός, αλλά μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα μια για πάντα χρησιμοποιώντας συνθετική βενζίνη.

Παρά το γεγονός ότι η Porsche έχει αφοσιωθεί στον εξηλεκτρισμό των μοντέλων της, κάνει ότι περνά από το χέρια των μηχανικών της για να κρατήσει ζωντανούς του θερμικούς κινητήρες.

Η συγκεκριμένη επιλογή της γερμανικής εταιρείας έρχεται σε αντίθεση με τις σύγχρονες τάσεις, αλλά έχει πραγματικό νόημα για όσους από εμάς τους αρέσουν τα αυτοκίνητα που εφοδιάζονται με κινητήρες βενζίνης.

Η στρατηγική της Porsche για την ανάπτυξη ενός νέου βενζινοκινητήρα αποτελεί ένα πραγματικά νέο κεφάλαιο για την ίδια και την αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς θα μπορούσε να αλλάξει τα πάντα χάρη στον συνδυασμό διαφόρων τεχνολογιών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το τμήμα Έρευνας και Εξέλιξης της Porsche δεν βαριέται πραγματικά ποτέ, και παρόλο που η μάρκα είναι πλέον πολύ επικεντρωμένη στον εξηλεκτρισμό των μοντέλων της, αποδεικνύει ότι εργάζεται παράλληλα και στην δημιουργία ενός νέου κινητήρα εσωτερικής καύσης που θα μπορούσε να προσφέρει πολλά στο μέλλον.

Για την ακρίβεια, η Porsche εργάζεται αυτή τη στιγμή πάνω σε ένα νέο βενζινοκινητήρα, έναν υβριδικό V4 που ήδη δοκιμάζεται σε πραγματικές συνθήκες πάνω σε μια καινούργια 911. Αυτή η νέα έκδοση κινητήρα, εννοείται ότι δεν υπάρχει στην γκάμα του μοντέλου, ενστερνίζεται στην πραγματικότητα το ένδοξο αγωνιστικό παρελθόν, μιας και η συγκεκριμένη επιλογή οδήγησε στην επιτυχία της 919 που κέρδισε το Le Mans.

Με δεδομένο ότι η Porsche έχει δεσμευθεί να διατηρήσει ζωντανούς του κινητήρες βενζίνης για όσο μεγαλύτερο διάστημα μπορεί, ειδικά για την 911, η λύση ακούει στο όνομα «συνθετικά» καύσιμα. Μόνο έτσι θα συνεχίσει να κατασκευάζει αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες, και φυσικά να μπορέσει να διατηρήσει ζωντανή την ιστορία της μέσω των κλασικών μοντέλων.

Ωστόσο, αποτελεί μια περίεργη κίνηση από την πλευρά της Porsche, μιας και αυτό το «υβριδικό» V4 μοτέρ θα μπορούσε να εφοδιάσει την μικρή 718. Βέβαια, η επόμενη γενιά της 718 θα είναι ηλεκτρική, αλλά δεν παύει να αποτελεί ωραία ιδέα η τοποθέτηση αυτού του μοτέρ που καταναλώνει συνθετικά καύσιμα. Από την άλλη όμως, είναι γνωστό ότι η 911 θα στραφεί προς την υβριδική τεχνολογία, ωστόσο όλα δείχνουν ότι θα το κάνει με βάση μια σύγχρονη σειρά εξακύλινδρων κινητήρων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως και να έχει, αυτό για το οποίο πρέπει να είμαστε ξεκάθαροι είναι ότι η Porsche συνεχίζει να εργάζεται για την εξέλιξη κινητήρων εσωτερικής καύσης, με μικρό ή μεγάλο ποσοστό ηλεκτρικής υποβοήθησης, με στόχο να διατηρήσει όσο το δυνατόν περισσότερο τις εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες.

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ