
Το εμβληματικό Citroen 2CV θα αποτελέσει πηγή έμπνευσης για πολλές ιδέες που θα δούμε στα μελλοντικά αυτοκίνητα της γαλλικής εταιρείας, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο Thierry Koskas.
Η μελλοντική γκάμα της Citroen θα βασιστεί σε τέσσερις κύριους πυλώνες, εξήγησε ο Koskas: στα C3, C3 Aircross, C4 και C5 Aircross. Ωστόσο, η εταιρεία θα λανσάρει επιπλέον μοντέλα στο πλαίσιο ενός σχεδίου που στοχεύει στο να είναι «τολμηρό και σοκαριστικό».

«Υπάρχουν διάφοροι τρόποι να το εκφράσουμε, τόσο μέσω των προϊόντων μας όσο και μέσω του τρόπου που επικοινωνούμε» ανέφερε o thierry Koskas στο αγγλικό περιοδικό Autocar. «Έχουμε ήδη αρχίσει να γινόμαστε τολμηροί ξανά στον τρόπο που επικοινωνούμε.
BUY NOW
Αλλά στο μέλλον, χρειαζόμαστε μερικά εμβληματικά μοντέλα που θα εκπλήξουν, είτε μέσω του σχεδιασμού τους, είτε μέσω των χαρακτηριστικών τους, είτε μέσω οποιουδήποτε άλλου στοιχείου.
Αυτό είναι κάτι που η Citroen ξέρει να κάνει καλά, και πιστεύω ότι πρέπει να το ξανακάνουμε, καθώς θα έχει θετική επίδραση και στα υπόλοιπα μοντέλα μας. Χρειαζόμαστε τους τέσσερις πυλώνες για τον όγκο πωλήσεων και την ανάπτυξη της μάρκας, αλλά χρειαζόμαστε επίσης εικονικά μοντέλα», πρόσθεσε ο διοικητής της Citroen.

Και συμπλήρωσε λέγοντας ότι η γαλλική εταιρεία διαθέτει «μία από τις πλουσιότερες ιστορίες στον κόσμο» και ότι στη Γαλλία, τα αρχέγονα Citroen DS και 2CV κατατάσσονται πάντα στις δύο πρώτες θέσεις όταν οι άνθρωποι καλούνται να ονομάσουν τα αγαπημένα τους αυτοκίνητα όλων των εποχών.
«Η μάρκα έχει μια απίστευτη ιστορία και εξακολουθεί να προσελκύει πολλούς ανθρώπους. Όπου κι αν ταξιδέψεις στον κόσμο, οι άνθρωποι γνωρίζουν το 2CV. Θέλουμε να αξιοποιήσουμε αυτή την κληρονομιά. Θα το κάνουμε με έναν τρόπο που θα δούμε στο μέλλον. Αλλά ναι, θέλουμε να το αξιοποιήσουμε», συνέχισε.

Ο Koskas επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να δημιουργεί πρωτότυπα για να παρουσιάζει νέες ιδέες και σχέδια. Αργότερα μέσα στη χρονιά, θα παρουσιαστεί μια «νέα ιδέα που θα δώσει κατεύθυνση στον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε την έννοια της άνεσης και της διαχείρισης του χώρου». Ωστόσο, μάλλον αυτή η ιδέα δεν θα είναι άμεσος προπομπός ενός νέου μοντέλου, παρά μόνο θα θέσει κάποιες τάσεις.
Μετά την άμεση παρουσίαση των νέων C3 και C3 Aircross, καθώς και ενός facelift για το C4, η Citroen θα λανσάρει το C5 Aircross αργότερα μέσα στο ‘25, ολοκληρώνοντας τη βασική γκάμα της.

Ο Koskas ξεκαθάρισε πως αυτά είναι τα όρια για τη Citroen όσον αφορά στο εύρος μεγεθών των αυτοκινήτων που θα προσφέρει. Δεν υπάρχει σχέδιο για την επανείσοδό της στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων πόλης (όπως τα C1 ή C2), λόγω των «πολύ δύσκολων» προκλήσεων που υπάρχουν στην κατασκευή προσιτών αυτοκινήτων αυτής της κατηγορίας. Ωστόσο, ο Koskas πιστεύει ότι η Citroen «ήδη καλύπτει τη μικρότερη κατηγορία» μέσω της προσιτής τιμής του νέου C3.