Η οπίσθια σύγκρουση φορτηγού σε αυτοκίνητο δεν αφήνει περιθώρια στο τελευταίο να αντέξει την πρόσκρουση και να προστατεύσει τους επιβάτες.
Πολλές φορές οι δρόμοι κολλάνε από την κίνηση με αποτέλεσμα να δημιουργούνται ουρές οχημάτων. Σε αυτές τις συνθήκες, ο τελευταίος της ουράς είναι ο πιο ευάλωτος σε περίπτωση οπίσθιας σύγκρουσης και τις περισσότερες φορές το αποτέλεσμα αυτής δεν είναι ευχάριστο.
Σύμφωνα μάλιστα με την DEKRA, κάθε χρόνο συμβαίνουν χιλιάδες τέτοια ατυχήματα με αντίστοιχο αριθμό οδηγών και επιβατών να αφήνουν την τελευταία τους πνοή κάτω από αυτές τις συνθήκες.
BUY NOW
Για να μας δείξει τις συνέπειες ενός τέτοιου ατυχήματος, η DEKRA προσομοίωσε τις συνθήκες με ένα στέισον βάγκον αυτοκίνητο σταματημένο πίσω από ένα φορτηγό. Ένα άλλο φορτηγό ακολουθεί κινούμενο με 43 χλμ./ώρα και συγκρούεται με το αυτοκίνητο στο τέλος της ουράς.
Όπως μάλιστα λένε οι ειδικοί, «Αυτό το είδος σεναρίου ατυχήματος δυστυχώς συμβαίνει πολύ συχνά με καταστροφικές συνέπειες. Εάν ένα φορτηγό ταξιδεύει με υψηλή σχετικά ταχύτητα και συγκρουστεί με ένα ακίνητο ή αργό αυτοκίνητο, το αυτοκίνητο θα υποστεί ακραία παραμόρφωση. Και συμβαίνει συχνά πολλά τα αυτοκίνητα να συμπιέζονται το ένα μέσα στο άλλο.»
Για αυτό τον λόγο, κάθε φορά που βρισκόμαστε τελευταίοι στην ουρά ενός μποτιλιαρίσματος πρέπει να έχουμε αναμμένα τα αλάρμ, να παρακολουθούμε την κίνηση από τον εσωτερικό καθρέφτη και να έχουμε αρκετό χώρο μπροστά μας για να μπορέσουμε να κάνουμε ένα γρήγορο ελιγμό αποφυγής μίας τέτοιας συνθήκης.