Formula 1: Ο Max Verstpappen αποκαλύπτει το μυστικό της επιτυχίας του

Max Verstappen Belgian GP 2022

Ο Max Verstappen, που οδεύει προς το δεύτερο διαδοχικό του παγκόσμιο πρωτάθλημα της F1 μετά την κυριαρχία του στο GP Βελγίου, είπε ότι πολλοί συχνά παραβλέπουν μία από τις πτυχές της οδήγησής του.

Η πτυχή αυτή είναι η διαχείριση των ελαστικών. Και το απέδειξε συμπληρώνοντας τους πρώτους 15 γύρους του αγώνα του Σπα με το σετ μαλακών ελαστικών με το οποίο εκκίνησε, την ώρα που οι τρεις άλλοι οδηγοί που ξεκίνησαν τον αγώνα με την ίδια γόμα αντιμετώπισαν από πολύ νωρίς προβλήματα φθοράς της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ενδεικτικό είναι ότι ο Ολλανδός έκανε το πρώτο του pit-stop αλλαγής ελαστικών στον αγώνα του Βελγίου δύο γύρους μετά από τον ομόλογό του Sergio Perez με την έτερη Red Bull RB18, που είχε εκκινήσει με τη μέση γόμα - και ο οποίος είναι γνωστός για την ικανότητά του να διαχειρίζεται ήπια τα ελαστικά.

Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι πως ο Verstappen προστάτευσε τα ελαστικά του παρότι ακολουθούσε λυσσαλέο ρυθμό, για να ανελιχθεί από την 14η θέση της εκκίνησης - όπου βρέθηκε λόγω αλλαγής κινητήρα την Παρασκευή. Στην προσπάθεια αυτή καταπονούσε περισσότερο τη γόμα στις τέσσερις γωνίες της RB18, μεταξύ άλλων ακολουθώντας και τα προπορευόμενα μονοθέσια στον «αεροδυναμικά βρώμικο αέρα» που άφηναν πίσω τους.

Σαν να βρισκόταν σε μια άλλη κατηγορία, ο Verstappen κυριάρχησε ολοκληρωτικά στο Βέλγιο, κερδίζοντας με χαώδη διαφορά από τον Perez και τη Ferrari του Carlos Sainz. Ως αποτέλεσμα, έκανε ένα ακόμη μεγάλο άλμα για την κατάκτηση του δεύτερου διαδοχικού του πρωταθλήματος, καθώς η διαφορά του από τον Charles Leclerc της Ferrari αυξήθηκε στους 98 βαθμούς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και, μιλώντας μετά τον αγώνα, ο Ολλανδός στάθηκε στην οδηγική του αρετή που συχνά πολλοί παραβλέπουν: την ικανότητά του στη διαχείριση των ελαστικών. «Δεν είναι κάτι που έγινε μόνο σήμερα. Νομίζω ότι είμαι πάντοτε καλός με τα ελαστικά. Πολλοί άνθρωποι δεν το κοιτάζουν αυτό», είπε ο Max.

«Αλλά ναι, έχει να κάνει με την κατανόηση, την εμπειρία, την προσπάθεια να στήσεις το αυτοκίνητο με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Και ορισμένες φορές το αυτοκίνητο αντιδρά καλύτερα, ενώ άλλες όχι. Αν δείτε, για παράδειγμα, την Αυστραία, εκεί δεν ήμασταν τόσο καλοί. Όμως μάθαμε από αυτό, και προσπαθήσαμε να εφαρμόσουμε όσα μάθαμε», συμπλήρωσε.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεχίζοντας, είπε για τον αγώνα του Σπα: «Αν το αυτοκίνητο είναι τόσο καλό, όλα γίνονται πιο εύκολα. Η εκκίνηση του αγώνα ήταν χαώδης, και με το αυτοκίνητο που είχαμε δεν θα θέλαμε να κάνουμε κάποια ζημιά. Αυτό θα ήταν πολύ οδυνηρό. Αλλά μετά, ναι, ο αγώνας ήταν ωραίος.

»Τον απόλαυσα, προσπερνώντας αυτοκίνητα, αν και κάποια από αυτά είναι αρκετά πιο αργά από το δικό μας και ήταν εύκολο να τα περάσω. Αλλά σίγουρα αυτό ήταν ένα ωραίο μέρος του αγώνα. Κι έπειτα, όταν είσαι στην πρωτοπορία, προσπαθείς να διαχειρίζεσαι τα ελαστικά σου όσο το δυνατόν καλύτερα, οπότε αφοσιώθηκα σε αυτό», κατέληξε ο πρωταθλητής.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ