Μικρό και ηλεκτρικό -Το νέο SUV της Skoda έρχεται το 2025

Skoda Kamiq

Η Skoda εξελίσσει τη δική της πρόταση στα συμπαγή ηλεκτρικά SUV, παραλλαγή του VW ID.2 X, η οποία θα εγκαινιάσει και τη μελλοντική σχεδιαστική ταυτότητα των αυτοκινήτων της Mlada Boleslav.

Το ηλεκτρικό B-SUV της τσεχικής εταιρείας θα μπει στην άκρως ανταγωνιστική και αναπτυσσόμενη στην Ευρώπη κατηγορία των συμπαγών ηλεκτρικών SUV, απέναντι στο αναμενόμενο Renault 4, στο επερχόμενο Cupra Raval και σε πληθώρα άλλων μοντέλων που θα έρθουν επίσης έως το 2025.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Skoda πάντως δεν έχει αποκαλύψει ακόμα την εμφάνιση του νέου της ηλεκτρικού μοντέλου, παρά μόνο έχει δώσει στη δημοσιότητα ένα γλυπτό πρωτότυπο καθώς και τις ψηφιακές εικόνες του πρωτοτύπου Vision 7S. Αυτά αποκαλύπτουν εν μέρει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα των μελλοντικών της ηλεκτρικών αυτοκινήτων, που θα εγκαινιαστεί με το B-SUV.

Το τελευταίο θα είναι ο έμμεσος διάδοχος της Fabia, που θα φτάσει στο τέλος της διαδρομής της το 2025 καθώς τα B-SUV παίρνουν σταδιακά τη θέση των supermini. Θα συμπορεύεται με το Kamiq, το οποίο θα ανανεωθεί φέτος για να συνεχίσει την εμπορική του πορεία στην ίδια κατηγορία με θερμικούς κινητήρες και υβριδικές εκδόσεις.

Το ηλεκτρικό Skoda -που έχει την άτυπη ονομασία «small» προς το παρόν στο τσέχικο εργοστάσιο- θα έχει μήκος περίπου 4,20 μέτρων και θα προσεγγίζει τα 429 λίτρα του χώρου αποσκευών που έχει το Scala. Η γρίλια του φυσικά θα είναι καλυμμένη με μια ενιαία επιφάνεια που θα φιλοξενεί τους διάφορους αισθητήρες και τις κάμερες για τα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πέραν των νέων φωτιστικών σωμάτων, ο σχεδιασμός θα περιλαμβάνει τις αεροδυναμικές προδιαγραφές που απαιτούνται στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα - λείες επιφάνειες και στρογγυλεμένες γωνίες. Η Skoda χαρακτηρίζει ως «Modern Solid» τη νέα αυτή σχεδιαστική «γλώσσα».

Χάρη στην πλατφόρμα ΜΕΒ του ομίλου Volkswagen, το ηλεκτρικό Skoda B-SUV θα έχει μικρούς προβόλους και τον ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον εμπρός άξονα. Η μπαταρία χωρητικότητας 56 kWh θα του προσφέρει αυτονομία της τάξης των 450 χιλιομέτρων, αν και λέγεται πως θα υπάρξει και μια βασική έκδοση με μπαταρία 38 kWh και φυσικά μικρότερη αυτονομία, ώστε οι Τσέχοι να πετύχουν το στόχο της αρχικής τιμής 25.000 ευρώ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η παραγωγή του ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα ξεκινήσει το 2025 στο εργοστάσιο του ομίλου VW στην Παμπλόνα της Ισπανίας, εκεί όπου σε παράλληλη γραμμή θα κατασκευάζεται και το Volkswagen ID.2 X.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ