Οδηγούμε στην Αθηναϊκή Ριβιέρα το BYD Seal U DM-i

BYD SEAL U DM-i

Η κορυφαία κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία διαθέτει πλέον στη γκάμα της και plug-in hybrid μοντέλο.

Άνεση, οικονομία, δύναμη, τετρακίνηση αλλά και προσιτή τιμή είναι τα μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου plug-in hybrid μοντέλου της BYD το οποίο ονομάζεται Seal U DM-i και παρουσιάστηκε στην Αθηναϊκή Ριβιέρα από τον εισαγωγέα της μάρκας για την Ελλάδα που δεν είναι άλλος από τον όμιλο Σφακιανάκη.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Σφακιανάκη κ. Σταύρος Τάκη κατά την διάρκεια της παρουσίασης του νέου μοντέλου τόνισε ότι: «Η παρουσίαση του Seal U DM-i αποτελεί την δεύτερη εκδήλωση της μάρκας στην Ελλάδα. Η BYD είναι μια καινοτόμος εταιρεία η οποία μας επέλεξε για το πάθος μας αλλά και για τις υψηλές πωλήσεις που επιτυγχάνουμε στην εγχώρια αγορά. Σε 7 μήνες έχουμε 830 νέες παραγγελίες εκ των οποίων οι 250 πραγματοποιήθηκαν τον Σεπτέμβριο του 2024! Μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο εκτιμούμε ότι οι παραγγελίες θα έχουν ξεπεράσει τις 1.800 μονάδες ενισχύοντας την προσδοκία μας ότι θα συμβάλουμε θετικά προς την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα. Τα μοντέλα της BYD είναι προσιτά για τους καταναλωτές ενώ διαθέτουν πλούσιο εξοπλισμό αλλά και υψηλή τεχνολογία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εκτός από το BYD Seal U DM-i  σήμερα παρουσιάζουμε και τα YoungWang U8 και U9 τα οποία αποτελούν δύο premium μοντέλα με πραγματικά εκπληκτικές δυνατότητες. Άλλωστε το U8 αποτελεί το μοναδικό αυτοκίνητο που μπορεί να περιστραφεί στον εαυτό του!»

Ο διευθυντής του ομίλου Σφακιανάκη κ. Νίκος Τάκη στο πλαίσιο της ομιλίας του επισήμανε μεταξύ άλλων ότι: «Ο στόχος για την BYD στην Ελλάδα είναι η κορυφή και το Seal U DM-i  θα βοηθήσει σε αυτό τον δρόμο ενώ τα YangWang U8 και U9 θα αποτελέσουν την προσιτή πολυτέλεια για τους Έλληνες καταναλωτές.»

Ο γενικός διευθυντής της BYD στην Ελλάδα κ. Διονύσης Παναγόπουλος κατά την διάρκεια της παρουσίασης τόνισε μεταξύ άλλων ότι: «Η ελληνική αγορά αυτοκινήτου σύμφωνα με εκτιμήσεις το 2024 θα ανέλθει σε 142.000 μονάδες με αποτέλεσμα οι πωλήσεις νέων ΙΧ να καταγράψουν άνοδο 5,6%. Σε σύνολο 142.000 αυτοκινήτων τα 7.500 θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά (5,2%) και τα 8.500 θα είναι plug-in υβριδικά. Η BYD έχει καταφέρει να καταγράψει 446 ταξινομήσεις έως σήμερα ενώ υπολογίζουμε ότι οι συνολικές ταξινομήσεις για το 2024 θα ανέλθουν σε 1.000 μονάδες. Την ίδια στιγμή επεκτείνεται συνεχώς το δίκτυο καταστημάτων της BYD με επιπλέον 10 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα ενώ ένα Flagship Store θα λειτουργήσει σύντομα στον Άλιμο.»

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο Seal U DM-i  είναι το πρώτο Plug-in υβριδικό μοντέλο σε άριστη σχέση κόστους και απόδοσης και προσφέρεται στάνταρ με πλήρη εγγύηση κατασκευαστή διάρκειας 6 ετών/150.000 χλμ. εγγύηση 8 ετών/200.000 χλμ. για τουλάχιστον το 70% της αρχικής χωρητικότητας της μπαταρίας, καθώς και εγγύηση 8 ετών/150.000 χλμ. για τον ηλεκτροκινητήρα.

Δημιουργία σχεδιαστικού προφίλ

Το Seal U DM-i  φέρει την σχεδιαστική υπογραφή των άλλων μοντέλων της BYD με βασικό στόχο την δημιουργία του δικού τους μοναδικού αλλά και γνώριμου προφίλ.

Το νέο κινεζικό μοντέλο -όπως και το αμιγώς ηλεκτρικό μέλος της οικογένειας Seal- χαρακτηρίζεται από το ελκυστικό σε σχήμα Χ εμπρός μέρος, το οποίο τονίζεται από τον στρογγυλεμένο και κυρτό σχεδιασμό. Τα φώτα full LED σε σχήμα U ταιριάζουν άψογα στο καπό, δημιουργώντας μια εντυπωσιακή και ξεχωριστή ταυτότητα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πολλές σχεδιαστικές λεπτομέρειες ενισχύουν την σπορ εικόνα του Seal U DM-i  όπως οι ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών αλλά και οι μπάρες αλουμινίου οροφής.

Στο πίσω μέρος ο προφυλακτήρας τονίζεται επίσης από χρωματικές λεπτομέρειες ενώ εντυπωσιακή είναι και η σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων.

Άνεση και υψηλή τεχνολογία

Το εσωτερικό BYD Seal U DM-i αποπνέει μια premium αίσθηση ενώ η άνεση θεωρείται δεδομένη λόγω των διαστάσεων του αυτοκινήτου.

Ο οδηγός έχει μπροστά του μια ψηφιακή οθόνη 12,3 ιντσών ενώ στη μέση του ταμπλό έχει τοποθετηθεί η γνωστή περιστρεφόμενη μεγάλη οθόνης αφής 15,6 ιντσών.

Παράλληλα, η πανοραμική ηλεκτρική, συρόμενη, ηλιοροφή καθιστά την καμπίνα φωτεινή και ευάερη ενώ ο οδηγός και συνοδηγός θα καθίσουν με άνεση στα σπορ καθίσματα τα οποία είναι θερμαινόμενα και αεριζόμενα.

Το σαλόνι διατίθεται σε δύο χρωματισμούς εκ των οποίων ο ένας είναι μαύρος και ο άλλος συνδυασμός μαύρου και καφέ χρώματος που είναι και πιο ευχάριστος και νεανικός.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι επιβάτες σε καμία περίπτωση δεν θα δυσανασχετήσουν στην καμπίνα επιβατών ακόμη και αν στο πίσω κάθισμα φιλοξενούνται τρεις επιβάτες. Οι χώροι λοιπόν κρίνονται παραπάνω από επαρκείς όπως επίσης επαρκής κρίνεται και ο χώρος αποσκευών με χωρητικότητα 425 λίτρων.

Να τονίσουμε ότι το πίσω κάθισμα μπορεί να αναδιπλωθεί σε αναλογία 60/40, διευκολύνοντας στην αύξηση της χωρητικότητας του χώρου αποσκευών από τα 425 στα 1.440 λίτρα.

Αυξημένη ιπποδύναμη!

Η κορυφαία έκδοση του BYD Seal U DM-i αφορά την έκδοση Design η οποία διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες υψηλής ισχύος (204 ίππους για τον εμπρός και 164 ίππους για τον πίσω κινητήρα) και μια “Blade Battery” με χωρητικότητα 18,3 kWh, η οποία υποστηρίζεται από τον τετρακύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων, που αναπτύχθηκε από την ίδια τη BYD. Αυτός ο κινητήρας αποδίδει 131 ίππους και συνεργάζεται με τους δύο ηλεκτροκινητήρες. Η συνολική μέγιστη ισχύς του συστήματος είναι 324 ίππους και η συνολική μέγιστη ροπή 550 Nm.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η βασική έκδοση του Seal U DM-i είναι η Boost και είναι προσθιοκίνητη και προσφέρεται με έναν υβριδικό κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 98 ίππους και συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα υψηλής ισχύος 198 ίππων. Η έκδοση Boost διαθέτει την ίδια Blade Battery της BYD με χωρητικότητα 18,3 kWh, όπως και η έκδοση Design. Η συνολική ισχύς του συστήματος για την έκδοση Boost είναι 218 ίπποι ενώ η μέγιστη ροπή φτάνει τα 300 Nm.

Το BYD Seal U DM-i διαθέτει δύο προφίλ οδήγησης για όλες τις εκδόσεις: EV και HEV. Στο πρώτο προφίλ ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη λειτουργία «EV only mode» για ομαλές καθημερινές μετακινήσεις ή οδήγηση στην πόλη. Στο δεύτερο προφίλ το όχημα θα χρησιμοποιεί ως επί το πλείστων την ισχύ που παρέχει η μπαταρία. Ο βενζινοκινητήρας παρέχει πρόσθετη ισχύ στους τροχούς μόνο κατά την επιτάχυνση υποστηρίζοντας με αυτό τον τρόπο τη μπαταρία.

Οι οδηγοί δεν θα ανησυχούν για την αυτονομία ή για τους τρόπους φόρτισης της μπαταρίας καθώς ο κινητήρας φορτίζει τη μπαταρία (μεταξύ 25% και 70%, το εύρος μπορεί να ρυθμιστεί), ώστε η ηλεκτρική λειτουργία να είναι πάντα διαθέσιμη, ενώ η μπαταρία φορτίζεται και με την τεχνολογία αναγεννητικής πέδησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρώτη επαφή

Κατά την διάρκεια της παρουσίασης του νέου Seal U DM-i είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την κορυφαία τετρακίνητη έκδοση Desing με τους 324 ίππους και τα 550 Nm ροπής. Το κινεζικό SUV στην πράξη αποδείχθηκε ότι μπορεί να κινηθεί απόλυτα οικονομικά και ήσυχα όταν ο οδηγός κινείται στα όρια του ΚΟΚ μέσα στην πόλη.

Αν πάλι θέλει να κινηθεί πιο γρήγορα το Seal U DM-i απέδειξε ότι παρά το βάρος και τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου διαθέτει πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης ενώ ακόμη και όταν ο οδηγός ξεπεράσει τα όρια τόσο η τετρακίνηση όσο και τα φαρδιά ελαστικά συγκρατούν το αυτοκίνητο μέσα στο δρόμο. Μάλιστα σε ακραίες συνθήκες τα ελαστικά παράγουν εκείνον τον μοναδικό ήχο όταν αναπτύσσονται πολύ υψηλές θερμοκρασίες με την άσφαλτο.

Το τιμόνι είναι άμεσο ακούγοντας σε όλα τα προστάγματα του οδηγού ενώ και η ανάρτηση κάνει εξαιρετική δουλειά παρά την μαλακή ρύθμισή της.

Ωστόσο άκρως εντυπωσιακή ήταν η αυτονομία που προσδίδει η μπαταρία η οποία κινήθηκε πέριξ των 70 χιλιομέτρων γεγονός που σημαίνει ότι επαρκεί πλήρως για τις καθημερινές μετακινήσεις του ιδιοκτήτη του εντός της πόλης.

Η μέση κατανάλωση καυσίμου με οικονομική οδήγηση ανήλθε σε 1,2 λίτρα για κάθε 100 χλμ. ενώ η συνδυαστική αυτονομία κίνησης ανέρχονταν σε 870 χιλιόμετρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι τιμές

Το BYD Seal U DM-i είναι διαθέσιμο άμεσα σε δύο εκδόσεις, με τιμές που ξεκινούν από τις 38.900 ευρώ ενώ και οι δύο εκδόσεις έχουν Λιανική Τιμή προ Φόρων κάτω από 40.000 ευρώ με αποτέλεσμα όσοι εταιρικοί χρήστες τα επιλέξουν να έχουν σημαντικά φορολογικά οφέλη.

Η τιμή της βασικής έκδοσης Boost με 218 ίππους κυμαίνεται σε 38.900 ευρώ (29.591 ευρώ ΛΤΠΦ) ενώ η κορυφαία τετρακίνητη έκδοση Desing με 324 ίππους κοστίζει 46.500 ευρώ (35.357 ευρώ ΛΤΠΦ).

Στον στάνταρ εξοπλισμό των εκδόσεων, πέρα από το πλήρες πακέτο βοηθημάτων οδήγησης, ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, περιλαμβάνονται ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, LED φώτα με αυτόματη ενεργοποίηση, επενδύσεις καθισμάτων από Vegan δέρμα, πίνακας οργάνων 12.3" TFT full LCD, οθόνη αφής infotainment 15.6" ηλεκτρικά περιστρεφόμενη, ασύρματη φόρτιση Smartphone 2 x 15W, πανοραμική κάμερα 360°, πανοραμική ηλιοροφή ηλ. ανοιγόμενη και με ηλ. Σκιάδιο, ηλεκτρική λειτουργία θύρας χώρου αποσκευών, Head-up Display, διζωνικός κλιματισμός, ψηφιακός βοηθός με φωνητική αναγνώριση - "Hi, BYD" και μεταλλική βαφή αμαξώματος.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ