Όπως θα έχετε παρατηρήσει, η κίνηση στους δρόμους έχει επανέλθει για τα καλά στους προ-πανδημίας ρυθμούς και, ειδικά στην περίοδο των εορτών, το φαινόμενο του μποτιλιαρίσματος ήταν αρκετά συχνό.
Ένα από τα πλεονεκτήματα των εγκλεισμών λόγω πανδημίας ήταν η τρομερή μείωση της κίνησης στους δρόμους όλων των πόλεων. Η οδήγηση μειώθηκε σε πολύ μεγάλο βαθμό το 2020, ειδικά την άνοιξη που πρωτοεμφανίστηκε στον δυτικό κόσμο ο Covid-19, αλλά από τα τέλη της ίδιας χρονιάς η κίνηση στους δρόμους παρουσίασε αυξητικές τάσεις.
Η κίνηση στους δρόμους αποτελεί σημάδι οικονομικής ανάκαμψης. Και αυτό γιατί από την στιγμή που κυκλοφορείς, ξοδεύεις. Από το 2020 και μετά, η κίνηση στους δρόμους έχει επανέλθει με παρόμοια δυναμική σε σχέση με το παρελθόν. Αρκετές όμως πόλεις δεν παρουσιάζουν το ίδιο επίπεδο κυκλοφοριακής συμφόρησης που είχε παρατηρηθεί το 2019.
BUY NOW
Για να προσδιοριστεί η κίνηση στους δρόμους των πόλεων όλου του κόσμου, συλλέγονται δισεκατομμύρια ανώνυμα δεδομένα από διάφορα οχημάτα, από φορητές συσκευές, από συστήματα πλοήγησης, από εταιρεία διαχείρισης στόλου οχημάτων και φυσικά από τις κρατικές υπηρεσίες ανά τον κόσμο που ασχολούνται με την οδική ασφάλεια και κυκλοφορία.
Με βάση το Global Traffic Scorecard για το 2021, που αναφέρει και ετήσιες “χαμένες” ώρες από τους οδηγούς, αυτές είναι οι πόλεις που έχουν τη χειρότερη κίνηση στον κόσμο:
- Λονδίνο (148 ώρες)
- Παρίσι (140 ώρες)
- Βρυξέλλες (134 ώρες)
- Μόσχα (108 ώρες)
- Νέα Υόρκη (102 ώρες)
- Σικάγο (104 ώρες)
- Ρώμη (107 ώρες)
- Μπογκοτά (94 ώρες)
- Παλέρμο (89 ώρες)
- Κωνσταντινούπολη (88 ώρες)
Τέλος, η ελληνική πρωτεύουσα βρίσκεται στην 30η θέση παγκοσμίως, με 70 χαμένες ώρες πίσω από το τιμόνι για τους Έλληνες οδηγούς.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ