Οι 5 εταιρείες που χάνουν πιο πολύ την αξία τους στα μεταχειρισμένα

Audi A3 2000

Πρόσφατη έρευνα δείχνει ότι δεν είναι μόνο η κατάσταση ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου που καθορίζει την τιμή μεταπώλησής του, αλλά και η μάρκα του. Δείτε ποιές είναι οι 5 εταιρείες που χάνουν περισσότερο την αξία τους.

Η αγορά του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου έτσι κι αλλιώς είναι πολύ περίπλοκη, και καθορίζεται από πολλαπλούς παράγοντες. Αναμφίβολα σε αυτούς περιλαμβάνεται η κατάσταση και ο αριθμός χιλιομέτρων του αυτοκινήτου, η παλαιότητά του, η κατηγορία στην οποία ανήκει, τα κόστη συντήρησής του, η αξιοπιστία του, το καύσιμο και τα μηχανικά του μέρη, και πολλά άλλα.

Η μάρκα του αυτοκινήτου έχει επίσης ισχυρή επίδραση, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα στην Ισπανία. Με άλλα λόγια, δύο αυτοκίνητα την ίδια παλαιότητας, ίδιας κατηγορίας, με τα ίδια χιλιόμετρα και παρεμφερή κινητήρα, έχουν μεγάλες διακυμνάνσεις της τιμής τους αναλόγως της μάρκας τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τώρα, μια ισπανική έρευνα αποκαλύπτει ποιες είναι οι 5 εταιρείες που τα αυτοκίνητά τους χάνουν περισσότερο την αξία τους στη μεταπώληση μετά από 25 χρόνια. Φυσικά, πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι αυτά τα δεδομένα αφορούν στα ειδικά χαρακτηριστικά και τις προτιμήσεις των αγοραστών στην Ισπανία, και εν μέρει διαφέρουν από τα αντίστοιχα ελληνικά.

5. Infiniti (-94.7%)
Το πολυτελές παρακλάδι της Nissan, κατά πολλούς, δεν επιτυγχάνει τον premium χαρακτήρα του ανταγωνισμού, παρότι θεωρητικά ανταγωνίζεται τις BMW, Lexus, Mercedes και Volvo. Επίσης, την τιμή μεταπώλησης των αυτοκινήτων της ρίχνει και το γεγονός ότι η εταιρεία έπαψε να δραστηριοποιείται στην Ευρώπη από το 2019. Κατά συνέπεια, τα μοντέλα της Infiniti με την πάροδο των ετών χάνουν μέχρι και το 95% της αξίας τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

4. Skoda (-95%)
Η Skoda έχει βελτιώσει σταδιακά σε σημαντικό βαθμό τη φήμη της τα τελευταία χρόνια ως μέλος του ομίλου VW, και επιχειρεί να αποτινάξει το συντηρητισμό από το σχεδιασμό των αυτοκινήτων της, αλλά για παλαιότερα μοντέλα της δεν ισχύουν αυτά, σε τόσο μεγάλο βαθμό. Η έλλειψη σχεδιαστικού χαρακτήρα των Skoda δείχνει να παίζει σημαντικό ρόλο στη μείωση ως και 95% της τιμής μεταπώλησής τους.

3. Seat (-95.8%)
Άλλο ένα μέλος του ομίλου Volkswagen, η Seat, επηρεάζεται από το ίδιο πρόβλημα: τα παλαιότερά της αυτοκίνητα, αν και αρκετά ποιοτικά για την τιμή τους, δεν είναι πλέον αισθητικά ελκυστικά. Αν βεβαίως, ξεπεράσει κανείς το θέμα της εμφάνισης, τότε μπορεί στα Seat να βρει ορισμένες καλές ευκαιρίες - και αυτό ισχύει και για τα Skoda.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

2. Audi (-96.2%)
Τρίτο μέλος του ομίλου Volkswagen. Παρότι το σήμα της εταιρείας του Wolfsburg είναι από τα πλέον διακεκριμένα στον κόσμο, ένα μεταχειρισμένο Audi χάνει πάνω από το 96% της αξίας του όχι επειδή είναι κακό αυτοκίνητο, αλλά κυρίως επειδή είναι πολύ ακριβό στη συντήρησή του. Και όσοι καταφεύγουν στη λύση του μεταχειρισμένου, συνήθως αποζητούν και ένα αυτοκίνητο πιο οικονομικό στα Σέρβις και στα ανταλλακτικά του.

1. Chrysler (-96.8%)
Η Chrysler στοιχειώνεται από αρνητική φήμη τα τελευταία χρόνια, και αυτή έχει άμεση επίπτωση στις τιμές μεταπώλησης των αυτοκινήτων της. Χάνουν σχεδόν το 97% της τιμής με την οποία αγοράστηκαν καινούρια. Μια από τις πλέον παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες της Αμερικής, η Chrysler πέρασε δύο δεκαετίες στον κυκεώνα των εξαγορών και συνεργασιών -με τη Fiat / FCA- και σε αυτές δεν κατάφερε να αποτινάξει τη φήμη φτωχής αξιοπιστίας και ποιότητας. Τα τελευταία χρόνια εμφανίζει σημάδια βελτίωσεις στους τομείς αυτούς, η εμπιστοσύνη δεν έχει ακόμη ανακτηθεί, και επηρεάζει σημαντικά τις τιμές μεταπώλησης των αυτοκινήτων της.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ