Η αδυναμία της Porsche να ανταποκριθεί στην υψηλή ζήτηση για την 718 Boxster και Cayman την οδήγησε στην απόφαση να μεταθέσει μέρος της παραγωγής της στο εργοστάσιο του ομίλου VW στο Osnabruck της Γερμανίας.
Οι κατασκευαστές πολυτελών αυτοκινήτων και supercars σπάνε το ένα ρεκόρ πωλήσεων μετά το άλλο, και όπως όλοι έτσι και η Porsche το 2021 σημείωσε τις υψηλότερες πωλήσεις της ιστορίας της. Η ασταμάτητη ζήτηση, όμως, σε συνδυασμό με την παγκόσμια έλλειψη microchips τα τελευταία δύο χρόνια, τους προκαλούν ιδιαίτερες δυσκολίες να παράγουν αρκετά αυτοκίνητα για να καλύψουν τη ζήτηση.
Ενδεικτικό είναι ότι το 2021 η γερμανική εταιρεία παρέδωσε 70.025 νέα αυτοκίνητα, που ήταν 22% περισσότερα σε σχέση με το 2022 - και σε αυτά δεν υπολογίζονται οι 1.000 Porsche που βυθίστηκαν στα νερά του Ατλαντικού ωκεανού με το ναυάγιο του φορτηγού πλοίου Felicity Ace.
BUY NOW
Υπό το βάρος όλων αυτών, η Porsche ανακοίνωσε ότι θα μεταθέσει μέρος της παραγωγής των 718 Boxster και Cayman στο εργοστάσιο της Volkswagen στο Osnabruck, το οποίο εργοστάσιο έχει τη δυνατότητα παραγωγής διαφορετικών αυτοκινήτων των εταιρειών του ομίλου. Μάλιστα, η συγκεκριμένη μονάδα παραγωγής έχει χρησιμοποιηθεί και στο παρελθόν από την εταιρεία του Zuffenhausen.
Η παραγωγή των δύο μικρότερων Porsche στο Osnabruck θα ξεκινήσει στο μέσον του 2023 και δεν θα επηρεάσει κανέναν από τους εργαζόμενους στα άλλα εργοστάσια της Porsche. Το εργοστάσιο του Zuffenhausen θα συνεχίσει να παράγει τις δύο παραλλαγές της 718, καθώς και την 911, με πλήρη ρυθμό.
Κι όλα αυτά ενώ, την ίδια στιγμή, η γερμανική εταιρεία προετοιμάζει τη νέα γενιά της 718 Boxster και Cayman, που θα είναι αμιγώς ηλεκτρική, για το 2025. Θα γίνει, έτσι, το τρίτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Porsche μετά τις Taycan και Macan EV, καθώς η εταιρεία διαπιστώνει ότι το 40% των πωλήσεών της στην Ευρώπη αφορά στα plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά της αυτοκίνητα.