Οι Γερμανοί δεν βάζουν τέλος σε βενζίνη και diesel -Νέα επένδυση δις ευρώ για κινητήρες αυτοκινήτων
Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση φαίνεται να επιβραδύνεται, με πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες να επιστρέφουν στην εξέλιξη των παραδοσιακών κινητήρων.
Μπορεί η στροφή προς την πράσινη κινητικότητα να αποτελεί ένα από τα πιο πολυσυζητημένα θέματα της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά δεν εξελίσσεται με τους ρυθμούς που αναμένονταν, αναγκάζοντας τους κατασκευαστές να αναθεωρήσουν τα σχέδιά τους. Η Volkswagen, ένας από τους πρωτοπόρους της ηλεκτροκίνησης, αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της στροφής.
Πέρυσι, η γερμανική εταιρεία είχε θέσει ως στόχο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να αποτελούν το 80% των πωλήσεών της στην Ευρώπη μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Ωστόσο, τα τρέχοντα δεδομένα δείχνουν ότι αυτός ο στόχος είναι πλέον ανέφικτος.
BUY NOW
Στη πρόσφατη διάσκεψη στο Μόναχο, ο οικονομικός διευθυντής της VW, Arno Antlitz, επιβεβαίωσε την αλλαγή στρατηγικής, ανακοινώνοντας ότι η εταιρεία θα επενδύσει περίπου 60 δισεκατομμύρια ευρώ στην περαιτέρω ανάπτυξη κινητήρων εσωτερικής καύσης, διατηρώντας την ανταγωνιστικότητα των συμβατικών οχημάτων.
«Το μέλλον είναι ηλεκτρικό, αλλά το παρελθόν δεν έχει τελειώσει», δήλωσε ο Antlitz. Μια τολμηρή δήλωση για έναν εκπρόσωπο της μάρκας που είχε ανακοινώσει ότι θα πουλάει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα μετά το 2033.
Η Volkswagen δεν είναι η μόνη εταιρεία που αναθεωρεί τα σχέδιά της για την ηλεκτροκίνηση. Παρόμοια στρατηγική χάραξαν πρόσφατα η Ford και η Mercedes, δύο μάρκες οι οποίες, αν και παραμένουν ένθερμοι υποστηρικτές του ηλεκτρικού μέλλοντος, τώρα σκοπεύουν να συνεχίσουν να πουλάνε οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης για όσο το δυνατόν περισσότερο.
Αυτή η αλλαγή πλεύσης από τους μεγάλους κατασκευαστές εγείρει ερωτήματα σχετικά με το μέλλον της ηλεκτροκίνησης και τον ρόλο των παραδοσιακών κινητήρων στην αυτοκινητοβιομηχανία. Παραμένει να δούμε πώς θα εξελιχθεί αυτή η νέα στρατηγική και ποιες θα είναι οι επιπτώσεις της στην αγορά αυτοκινήτου, αλλά και στο περιβάλλον.