Η νέα πετρελαιοκίνητη έκδοση του Tank 300 SUV ετοιμάζεται για λανσάρισμα στην Κίνα και αναμένεται να αναδείξει ακόμα πιο πολύ τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του.
Η Great Wall Motor ετοιμάζεται να λανσάρει τους επόμενους μήνες τη νέα πετρελαιοκίνητη έκδοση του Tank 300. Με αυτό τον τρόπο, η φίρμα συμπληρώνει ιδανικά την γκάμα κινητήρων του ικανού 4x4.
Αναλυτικότερα, το νέο ντίζελ Tank 300 έχει ελαφρώς διαφορετικές διαστάσεις από τις υβριδικές και ήπια υβριδικές εκδόσεις του μοντέλου. Το μήκος του πετρελαιοκίνητου Tank 300 φτάνει τα 4,78 μέτρα, το πλάτος τα 1,93 μέτρα και το ύψος τα 1,9 μέτρα. Το μεγάλο μεταξόνιο ακουμπά τα 2,75 μέτρα, με το απόβαρο να ξεπερνά του 2 τόνους (2,3 τόνους).
BUY NOW
Όσον αφορά τα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά, οι γωνίες προσέγγισης και διαφυγής είναι 34 μοίρες και 33 μοίρες αντίστοιχα. Από πλευράς ρυμούλκησης, μπορεί να τραβήξει 750 κιλά χωρίς φρένα και 2,5 τόνους με φρένο.
Ο κινητήρας που το εφοδιάζει είναι 2,4 λίτρων και αποδίδει 187 ίππους, και η κίνηση φτάνει στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου έξι σχέσεων. Η τετρακίνηση διαθέτει τρία μπλοκέ διαφορικά της Eaton, ενώ δεν απουσιάζει και το κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων.
Το Tank 300 έχει υποστεί ανανέωση και οι περισσότερες αλλαγές εντοπίζονται στην καμπίνα . Η τιμή του νέου πετρελαιοκίνητου Tank 300 αναμένεται να είναι παρόμοια με του βενζινοκίνητου, εκκινώντας από τα 26.000 ευρώ.
Η συγκεκριμένη έκδοση απευθύνεται σε λάτρεις του off-road στην Κίνα και θα είναι επίσης ένα μοντέλο εξαγωγής. Η υψηλή ροπή που προσφέρει ο κινητήρας ντίζελ βοηθά το όχημα να ανέβει σε απότομες πλαγιές χωρίς να καταπονείτε. Και αυτό γιατί σε τέτοιες συνθήκες η ροπή είναι πολύ πιο σημαντική από την ισχύ του κινητήρα. Χώρια την αυτονομία που είναι επίσης πολύ σημαντική για τέτοια χρήση.