Αυτές είναι οι 5 πιο ακριβές Ferrari του κόσμου

ferrari 250 gto

Όλα τα αυτοκίνητα της Ferrari είναι ακριβά. Ήταν, είναι και θα είναι και στο μέλλον. Όμως ποια μοντέλα από αυτά που έχουν κατασκευαστεί, είναι τα πιο ακριβά όλων των εποχών; Κάπου πάει το μυαλό μας.

Το ρεκόρ του ακριβότερου αυτοκινήτου της ιταλικής θρυλικής εταιρείας σπορ κατασκευών μπορεί να αλλάζει, όμως από ότι φαίνεται ο τίτλος ανήκει δικαιωματικά στην 250 GTO. Το 2014 μια Berlinetta του 1962 πουλήθηκε μέσω δημοπρασίας από τον οίκο Bonhams στην California για 38.115.000 δολάρια. Είχε συμμετάσχει στο Tour de France Automobile την ίδια χρονιά με τον Schlesser πίσω από το τιμόνι και είχε τερματίσει δεύτερη.

Δημιουργήθηκαν 36 Ferrari 250 GTO και το 2018 μία από αυτές, συγκεκριμένα η τρίτη, άλλαξε χέρια στον RM Sotheby’s Monterey για 48.405.000 δολάρια. Το μοντέλο αυτό (ένα από τα τέσσερα με αμάξωμα Series II GTO/64) είχε λάβει πιστοποίηση Ferrari Classiche και είχε ανακηρυχθεί ένα από τα καλύτερα κομμάτια που υπάρχουν ακόμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ferrari 250 gto b

Μπορεί να μην είναι η ακριβότερη αλλά τον Νοέμβριο του 2023, άλλη μια 250 GTO (A Series I GTO, με αριθμό πλαισίου 3765), έφτασε το εκπληκτικό ποσό των 51,7 εκατομμυρίων. Ήταν το μοναδικό της γενιάς του που εφοδιαζόταν με τον V12 των 4 λίτρων, αφού αργότερα αντικαταστάθηκε από τον 3λιτρο Colombo.

Ένα μοντέλο του 1963 καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση στη λίστα. Ήταν 2013 όταν ο συλλέκτης Paul Pappalardo το αποχωρίστηκε για 52 εκατομμύρια. Προηγουμένως είχε αγωνιστεί με αυτό σε αρκετούς αγώνες. Να σημειωθεί πως αυτή η 250 GTO ήταν ειδικά σχεδιασμένη για την κατηγορία Group 3 GT και όταν ήταν καινούργια κόστιζε στις ΗΠΑ μόλις 18.500 δολάρια.

ferrari 250 gto c
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ακριβότερη Ferrari που έχει πουληθεί ποτέ δεν μπορεί παρά να είναι μια… 250 GTO. Ο David MacNeil, CEO και ιδρυτής της WeatherTech, δαπάνησε 70.000.000 δολάρια το 2018 για να κάνει δικιά του εκείνη με τον αριθμό πλαισίου 4153. Tο… έργο τέχνης, ξεχωρίζει διότι είναι ασημί χρώματος με τρίχρωμη λωρίδα να διατρέχει το αμάξωμά του, σαν τη γαλλική σημαία. Κάτω από το καπό βρίσκεται φυσικά ένας 3λιτρος V12 Colombo.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ