Μετά από μισό αιώνα που τα μοντέλα της Range Rover κατανάλωναν λίτρα και λίτρα βενζίνης, η Land Rover αποφάσισε να βάλει το brand στην πρίζα.
Με μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, που παρότι με μηδενικούς ρύπους, υπόσχεται επιδόσεις αντίστοιχες αυτών των εκδόσεων με τους V8 κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ενώ η επίσημη πρεμιέρα της πλησιάζει, την είδαμε σε μερικές teaser εικόνες από τις εξαντλητικές δοκιμές της.
Κι όχι σε ένα απλό περιβάλλον. Δοκιμές στον Αρκτικό Κύκλο, με θερμοκρασίες που έπεσαν ακόμα και στους -30 βαθμούς Κελσίου. Κι αυτό, ενώ παράλληλα, το Range Rover EV δοκιμάζεται και σε άλλα ακραία περιβάλλοντα, όπως τις ερήμους της Μέσης Ανατολής, όπου το θερμόμετρο σκαρφαλώνει έως και τους 50 βαθμούς Κελσίου.
BUY NOW
Απ’ όσα μπορούμε να δούμε, δεν υπάρχουν σημαντικές αισθητικές διαφοροποιήσεις από το συμβατικό πολυτελές SUV. Και παραδόξως, η Land Rover δεν μπαίνει καν στον κόπο να καμουφλάρει λίγο το μοντέλο των δοκιμών. Στα σωθικά του όμως, πέραν της ηλεκτρικής καρδιάς, υπάρχουν κι άλλα στοιχεία στα οποία αξίζει να σταθούμε.
Όπως το αναβαθμισμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, στο οποίο η διαχείριση του επιπέδου πρόσφυσης κάθε τροχού, γίνεται από κάθε μεμονωμένη μονάδα μετάδοσης κίνησης. Πράγμα που μειώνει το χρόνο κατανομής της ροπής, από τα 100 χιλιοστά του δευτερόλεπτου, στο 1!
Επιπρόσθετα, υπάρχει ένα τρικ στο λογισμικό του που μειώνει την παρέμβαση του ABS, με στόχο την επίτευξη ομαλής κίνησης ακόμα και σε πολύ ολισθηρές επιφάνειες. Όλα αυτά, με τη Land Rover να κάνει λόγο για ένα ολοκαίνουριο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, δίχως όμως να δίνει την παραμικρή πληροφορία σχετικά με τεχνικά χαρακτηριστικά. Αναμένεται όμως να δούμε ισχύ που θα ξεπερνά τα 500 άλογα.
Το ηλεκτρικό Range Rover θα αξιοποιεί την ίδια πλατφόρμα (MLA) που χρησιμοποιείται από το «απλό» μοντέλο με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και θα διαθέτει αρχιτεκτονική 800 volt για δυνατότητα ταχείας φόρτισης.
Αυτό θα είναι το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλου του ομίλου JLR, μετά τη Jaguar I-Pace του 2018.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ