Η Opel γιορτάζει τα 160 χρόνια της, μαζί με τα 30ά γενέθλια του εργοστασίου του Eisenach, εκεί όπου σημειώθηκε το ρεκόρ παραγωγής των 75 εκατ. οχημάτων.
Η Opel προσθέτει ένα ακόμα σημαντικό επίτευγμα σε αυτή τη χρονιά, καθώς φτάνει στο ορόσημο παραγωγής των 75 εκατομμυρίων μονάδων. Το 75.000.000ό Opel βγήκε σήμερα από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου του Eisenach: πρόκειται για ένα ηλεκτροκίνητο Grandland GSe.
Μέχρι να φτάσει στο 75.000.000ό όχημα, η Opel έχει λανσάρει πολλά θρυλικά μοντέλα κατά τη διάρκεια των 120 και πλέον ετών στην παραγωγή αυτοκινήτων. Με μοντέλα όπως το 4/8 hp “Doktorwagen” του 1909 ή το 4/12 hp "Laubfrosch", η Opel μετέτρεψε το αυτοκίνητο σε κάτι προσιτό στο ευρύτερο κοινό.
BUY NOW
Το 1940 κατασκευάζεται το 1.000.000ό Opel, ένα Kapitän με αυτοφερόμενο αμάξωμα και ανεξάρτητη εμπρός ανάρτηση, που χάρη στο χαμηλό του βάρος, εξασφάλιζε βελτιωμένες οδηγικές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου για τα δεδομένα εκείνης της εποχής. Το 1956 ακολουθεί το 2.000.000ό αυτοκίνητο με σήμα τον κεραυνό – πρόκειται για ένα ακόμα Kapitän. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Opel είναι ο πρώτος Γερμανός κατασκευαστής της εποχής που πετυχαίνει τόσο υψηλούς όγκους παραγωγής. Η εταιρεία μετατρέπει το "επετειακό" όχημα σε ένα μοναδικό αυτοκίνητο, τοποθετώντας επίστρωση χρυσού 24 καρατίων σε όλα τα χρωμιωμένα μέρη.
Η παραγωγή πολλών ακόμα “εκατομμυρίων” συντελείται όλο και πιο γρήγορα τα επόμενα χρόνια. Η αύξηση της ταχύτητας παραγωγής είναι αποτέλεσμα όχι μόνο της ταχέως εξελισσόμενης μηχανοκίνησης, αλλά και της πιο σύγχρονης και αποδοτικής διαδικασίας παραγωγής. Μόλις 15 χρόνια αργότερα, το 1971, το 10.000.000ό Opel βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου του Rüsselsheim: ένα Rekord C Caravan. Μία ακόμα επέτειος που γιορτάζεται πανηγυρικά: η Opel αποφασίζει να δώσει από ένα αυτοκίνητο της επετειακής σειράς «10.000.000» στους υπουργούς των ομοσπονδιακών κρατιδίων στα οποία η εταιρεία είχε εργοστάσια εκείνη την εποχή: Hesse (Rüsselsheim), North Rhine-Westphalia (Bochum) και Rhineland-Palatinate (Kaiserslautern).
Το 1983, ένα ασημί-γκρι Senator CD είναι το 20.000.000ό Opel που βγαίνει από το εργοστάσιο του Rüsselsheim. Και την ίδια δεκαετία, το 25.000.000ό Opel – ένα Omega A Caravan – κατασκευάζεται επίσης στο κεντρικό εργοστάσιο της Opel. Το Omega A είναι το κορυφαίο μοντέλο της μάρκας από τα μέσα της δεκαετίας του 1980 μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2000, ενώ το μικρό Opel Corsa και ο διάδοχος του Kadett, Astra, γίνονται επίσης best sellers. Μετά την επανένωση της Γερμανίας, μεταξύ 1991 και 1997, περίπου 4,13 εκατομμύρια Astra F βγαίνουν από τη γραμμή παραγωγής, με αποτέλεσμα το Astra F να είναι το μοντέλο της Opel με τις περισσότερες πωλήσεις μέχρι σήμερα. Το 50.000.000ό Opel είναι και πάλι ένα Omega, που βγαίνει από το εργοστάσιο το Δεκέμβριο του 1999 με τη μορφή ενός ασημί sedan της γενιάς B.
Και τώρα, ακολουθεί το επόμενο μεγάλο ορόσημο με το 75.000.000ό Opel: Με το νέο Grandland GSe, η μάρκα αποδεικνύει πως η σπορ οδηγική απόλαυση μπορεί να συνδυαστεί άριστα με τη συναισθηματική σχεδίαση και την καθημερινή πρακτικότητα. Ένα αυτοκίνητο και μια φιλοσοφία κίνησης με τα οποία η μάρκα συνεχίζει να εξελίσσει το μέλλον της κινητικότητας. Είναι βέβαιο ότι το αυτοκίνητο που θα βγει από τη γραμμή παραγωγής στην επόμενη επέτειο της Opel θα είναι ένα μοντέλο με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης και μηδενικές εκπομπές ρύπων.