Η Opel στοχεύει ψηλά για το νέο Astra και για να το καταφέρει αυτό, θα βασιστεί και στην υπέρ-πλήρη γκάμα κινητήρων του.
Το 6ης γενιάς Opel Astra ετοιμάζεται να κάνει το ντεμπούτο του στην αγορά, έχοντας ως στόχο του να ηγηθεί της μικρομεσαίας κατηγορίας και να φέρει ξανά το όνομα «Astra» στην κορυφή των πωλήσεών της.
Στην προσπάθειά του αυτή, το νέο Astra θα βασίσει πολλά πάνω στην μοδάτη σχεδίασή του, την υψηλή τεχνολογία του, αλλά και επιπλέον, στην πλήρη γκάμα κινητήρων του. Άλλωστε, η νέα γενιά της πλατφόρμας EMP2 στην οποία βασίζεται, μπορεί να υποστηρίξει επιλογές βενζίνης, diesel, plug-in υβριδικό, αλλά και ηλεκτρικό (το τελευταίο θα λανσαριστεί το 2023).
BUY NOW
Το ηλεκτρικό Astra θα είναι μάλιστα το τρίτο μοντέλο του είδους για την Opel, μετά τα ηλεκτρικά Corsa και Mokka, προετοιμάζοντας έτσι το έδαφος για το 2028, όταν και η εταιρεία στοχεύει να είναι μια αμιγώς ηλεκτρική φίρμα στην Ευρώπη.
Εκτός τώρα από την ηλεκτρική του έκδοση, το νέο Astra θα έρθει με 2 εκδόσεις ισχύος στους 110 και 130 ίππους του 1.200άρη 3κύλινδρου κινητήρα βενζίνης της Opel, οι οποίες συνδυάζονται με 6τάχυτο μηχανικό και 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων αντίστοιχα. Στη γκάμα θα υπάρχει και ο 1.500άρης diesel των 130 ίππων, που θα δίνει επιλογή και για τα δύο παραπάνω κιβώτια.
Η πιο ισχυρή έκδοση του νέου Opel Astra θα είναι η plug-in υβριδική, η οποία θα φέρει έναν 1.600άρη turbo κινητήρα βενζίνης και έναν ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων, έχοντας συνδυαστική ισχύ 180 ίππων. Η τελική του ταχύτητα θα φθάνει τα 225 χλμ./ώρα ή 135 χλμ./ώρα μόνο με ηλεκτρισμό.
Η μπαταρία ιόντων-λιθίου διαθέτει χωρητικότητα 12,4 kWh, βοηθώντας έτσι το αυτοκίνητο να επιτύχει μέση κατανάλωση μόνο 1,1 λτ./100 χλμ. και να έχει εκπομπές CO2 24 γρ./χλμ. Η Opel αναφέρει ότι το plug-in υβριδικό Astra μπορεί να κινηθεί μόνο με ηλεκτρισμό για αποστάσεις έως και 60 χιλιόμετρα.
Η Opel δεν θα μείνει πάντως μόνο σε αυτό, αφού αναμένεται να φέρει άλλη μία plug-in υβριδική έκδοση του Astra προς τα τέλη της χρονιάς, με 225 ίππους συνδυαστικής ισχύος και εκπομπές CO2 από 24 έως και 31 γρ./χλμ.
Σημαντικό στοιχείο του νέου Astra αποτελεί και η βελτίωση των οδικών του χαρακτηριστικών, όπως διαπιστώσαμε και στο πρόσφατο ταξίδι μας στην Πορτογαλία, ενώ η Opel αναφέρει ότι η στρεπτική ακαμψία του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί κατά 14% συγκριτικά με το προηγούμενο.
Το νέο Astra θα κατασκευάζεται στη Γερμανία, στο κεντρικό εργοστάσιο της Opel στο Ρισελσχάιμ και όχι στην Πολωνία και την Αγγλία που κατασκευαζόταν το προηγούμενο. Στην Ελλάδα περιμένουμε τα πρώτα αυτοκίνητα στις αρχές του καλοκαιριού.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ