Η «Γερμανίδα» εντοπίστηκε να κάνει δοκιμές σε δημόσιους δρόμους και η πρεμιέρα της ολοένα και πλησιάζει.
Το μελλοντικό σεντάν της BMW αναμένεται να παρουσιαστεί μέχρι τις αρχές του 2026 και να μπει στη γραμμή παραγωγής τον Νοέμβριο του ίδιου έτους. Τι ξέρουμε όμως από τώρα για αυτό; Αρχικά πως όπως ακριβώς συμβαίνει και με τον άμεσο ανταγωνισμό της Mercedes, το πλάνο των Βαυαρών αφορά εκδόσεις τόσο με θερμικούς κινητήρες όσο και αμιγώς ηλεκτρικές.
Η νέα σειρά 3 θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική Neue Klasse, η οποία θα εγκαινιαστεί σύντομα από τη νέα iX3 άρα η EV έκδοση είναι δεδομένη. Το ερώτημα είναι: πόσο θα διαφέρουν μεταξύ τους αυτές οι δύο εκδοχές; Εκεί που τα ερωτήματα έχουν απαντήσεις, είναι στο μέλλον των diesel επιλογών που απλά… δεν υπάρχει αλλά και στην παρουσία στη γκάμα εκδόσεων με το λογότυπο Μ, πράγμα που πρέπει να θεωρείται δεδομένο.
BUY NOW
Σε ό,τι αφορά στο σχεδιασμό της νέας γενιάς της Σειράς 3, με τη BMW να μην αποκαλύπτει πολλά, οι ανεξάρτητοι σχεδιαστές οργιάζουν.
Άλλοι με πιο τολμηρά σχέδια όπως αυτά του Theottle που σας έχουμε ήδη δείξει, άλλοι με πιο συμβατικά όπως αυτός που παρουσιάστηκε στο Kolesa.ru και μπορείτε να δείτε στην κεντρική φωτογραφία αυτού του άρθρου αλλά και στην εικόνα που ακολουθεί.
Που βάσει των κατασκοπευτικών φωτογραφιών (και παρά το έντονο καμουφλάζ), διατηρεί μία σιλουέτα που δεν παρεκκλίνει πολύ από την τελευταία γενιά, ενώ δανείζεται και στοιχεία από τη νέα Σειρά 5. Όπως τη φωτεινή υπογραφή του πίσω μέρους και τον γυαλιστερό προφυλακτήρα με τις ακροβολισμένες, διπλές απολήξεις των εξατμίσεων.
Όσο για το πρόσθιο μέρος, εδώ η φωτεινή υπογραφή «δείχνει» περισσότερο τη νέα Σειρά 4 – με αρκετά επιθετικό σχεδιασμό στον προφυλακτήρα, που διατηρεί αεραγωγούς που αναπόφευκτα θα υπάρχουν εφόσον θα έχουμε θερμικές εκδόσεις αλλά και που θα μπορούν να «κλείνουν» δίχως μεγάλη αισθητική διαφοροποίηση για τις ηλεκτρικές.
Όσο για το εσωτερικό, αυτό παραμένει ακόμα απόρθητο κάστρο για τους απανταχού «κατασκόπους».
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ