Τη γνωρίσαμε κάποτε ως SsangYong και πλέον, η αυτοκινητοβιομηχανία από τη Νότια Κορέα έχει μπει σε μία νέα εποχή.
Ξεκίνησε κάποτε την πορεία της ως Dong-A Motor (το 1954), το 1981 έγινε Keohwa και το 1986 ως SsangYong – έτσι είχε έρθει και στα μέρη μας έχοντας μακροχρόνια πορεία στην ελληνική αγορά. Το όνομά της είναι πλέον KGM (KG Mobility) και επικεντρώνεται στα SUV και crossovers, με το μυαλό στην ηλεκτροκίνηση.
Η KGM λοιπόν λάνσαρε τρία νέα μοντέλα για την Ευρώπη, που έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Όπως προαναγγέλλει, αυτά «…θα αποτελούν σύμβολα ανθεκτικότητας και θα ενσαρκώνουν το πνεύμα της KGM μέσω της στιβαρής αρχιτεκτονικής». Μοντέλα που θα λανσαριστούν μέσα στο 2025.
BUY NOW
Το πρώτο είναι το 0100. Ένα pick-up με σύγχρονο και ιδιαίτερο σχεδιασμό, που θα μπει στη μάχη μίας κατηγορίας με σοβαρό ανταγωνισμό. Μία κατηγορία που σύντομα θα έχει αρκετές αμιγώς ηλεκτρικές επιλογές κι αυτή θα είναι μία από αυτές. Παρουσιάστηκε πέρυσι στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σεούλ, υιοθετεί τη σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας και έχει ιδιαίτερη φωτεινή υπογραφή, με τμηματοποιημένη ράβδο φωτός στο μπροστινό μέρος, προστατευτικά αμαξώματος περιμετρικά, ράγες οροφής, αξιοπρόσεκτες λαβές στην πίσω κολώνα και γενικά, μία εμφάνιση που τραβάει τα βλέμματα.
Το KGM 0100 θα έχει το ίδιο σύστημα κίνησης με το ηλεκτρικό Torres EVX, που περιλαμβάνει μπαταρία LFP, που προέρχεται από τον κινεζικό γίγαντα BYD. Στο Torres είναι χωρητικότητας 73 kWh, παρέχοντας αυτονομία 460 χλμ. Στο pick-up αναμένεται να είναι στα 80 kWh, ανεβάζοντας το εύρος της αυτονομίας. Τέλος, η KGM έχει προαναγγείλει και τη δυνατότητα φόρτισης ηλεκτρικών συσκευών ή εργαλείων από την ίδια μπαταρία.
Το δεύτερο μοντέλο είναι το KR10, το οποίο θα μπορούσε κανείς να χαρακτηρίσει διάδοχο του Korando. Είναι σε box σχήμα, με ιδιαίτερη LED φωτεινή υπογραφή με τους στρογγυλούς προβολείς, ράγες οροφής και διχρωμία αμαξώματος με κάποιες λεπτομέρειες του και σε μαύρο χρώμα. Εδώ δεν έχουμε ακόμα τεχνικά χαρακτηριστικά αλλά και πάλι, αναμένεται να αξιοποιηθεί πάλι μία εκδοχή της μπαταρίας και του συστήματος μετάδοσης κίνησης Torres EVX.
Τέλος, υπάρχει και το F100 concept που θα είναι η ηλεκτρική ναυαρχίδα της KGM. Μεγαλύτερου όγκου όχημα, περισσότερο εστιασμένο σε δύσκολες και με αφθονία χώρων. Περιμένουμε με ενδιαφέρον να δούμε ποια από αυτά θα δούμε στην Ελλάδα και πότε, μιας και μοντέλα της KGM κυκλοφορούν ήδη και στους ελληνικούς δρόμους.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ