Αλλάζει η εικόνα της Παλαιάς Εθνικής Οδού από Ελευσίνα έως Μέγαρα –Ποιες εργασίες θα γίνουν

Κακιά Σκάλα

Η παρέμβαση αφορά στην υλοποίηση έργων για τη βελτίωση και την αναβάθμιση κατά τμήματα της υφιστάμενης οδού.

Ένα σημαντικό έργο που θα αναβαθμίσει την εικόνα της Παλαιάς Εθνικής Οδού Αθηνών-Κορίνθου (ΠΕΟΑΚ) έχει πάρει την άγουσα της υλοποίησης.

Πρόκειται για το έργο «Βελτίωση – Εκσυγχρονισμός και Αναβάθμιση Ασφάλειας και Σήμανσης της Παλαιάς Εθνικής Οδού Αθηνών-Κορίνθου (ΠΕΟΑΚ) από Ελευσίνα έως Μέγαρα, Τμήμα Χ.Θ. 0+000 έως Χ.Θ. 1+892,294» με φορέα τη Νέα Μητροπολιτική Αττική Α.Ε.

Με απόφαση που δημοσιεύθηκε τον περασμένο Νοέμβριο στη Διαύγεια εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι, με αποτέλεσμα να γίνει ένα σημαντικό βήμα προκειμένου να φτάσουμε στο στάδιο της διαγωνιστικής διαδικασίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Παλαιά Εθνική Οδός Αθηνών-Κορίνθου διατηρεί εν πολλοίς την εικόνα που είχε κατά τα εγκαίνιά της και επομένως δεν πληροί σε υφιστάμενα κριτήρια ασφαλείας και άνεσης.

Αφετηρία του υπό μελέτη οδικού τμήματος αποτελεί ο κόμβος Ευταξία της ΠΕΟΑΚ μετά τα Ναυπηγεία Ελευσίνας και το πέρας της μελέτης είναι η Χ.Θ. 1+892,294, στο νότιο άκρο της πόλης των Μεγάρων στην Ολυμπία οδό.

παλαιά εθνική οδός αθηνών κορίνθου

Στο τμήμα αυτό προγραμματίζεται ο εκσυγχρονισμός της οδού με την εφαρμογή των κατάλληλων τυπικών αστικών και υπεραστικών διατομών, η αναβάθμιση της ασφάλειας, η μελέτη της αποστράγγισης και αποχέτευσης ομβρίων καθώς και η μελέτη φωτισμού. Ο άξονας της κύριας αρτηρίας δεν πρόκειται να τροποποιηθεί.

Με το σύνολο του έργου επιχειρείται η αναβάθμιση της ασφάλειας και σήμανσης της ΠΕΟΑΚ η οποία παρουσιάζει εξαιρετικά προβληματικές συνθήκες εντός του αστικού ιστού της πόλης της Νέας Περάμου καθώς δεν παρουσιάζει εικόνα αστικής οδού. Αναλυτικότερα, το αντικείμενο του Έργου, περιλαμβάνει τα ακόλουθα:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  1. Ανακατασκευή/ διεύρυνση των πεζοδρομίων κατά μήκος της ΠΕΟΑΚ.
  2. Αστική ανάπλαση από το σημείο «Φόρος» μέχρι την Ολυμπία Οδό
  3. Τοποθέτηση οδεύσεων τυφλών και κατασκευή ραμπών στις απολήξεις των ΟΤ., καθώς και στις θέσεις που προβλέπονται διαβάσεις πεζών.
  4. Ανακατασκευή του οδοστρώματος στο τμήμα που διευρύνονται τα πεζοδρόμια και τροποποιούνται οι χώροι στάσεις των λεωφορείων
  5. Υδραυλικά έργα για την απορροή των ομβρίων υδάτων.
  6. Νέες φυτεύσεις και ανάδειξη των υφιστάμενων.
  7. Αντικατάσταση των φωτιστικών σε όλο το μήκος της ανάπλασης.
  8. Προμήθεια και τοποθέτηση νέου αστικού εξοπλισμού (καθιστικά και καλάθια απορριμμάτων, κάδοι απορριμμάτων, στέγαστρα λεωφορείων, στέγαστρα καθημένων).
  9. Οριζόντια σήμανση: α) συνεχής διαγράμμιση στις οριογραμμές της οδού και β) εγκάρσια διαγράμμιση στις προβλεπόμενες από τη μελέτη διαβάσεις πεζών.
  10. Κατακόρυφη σήμανση που αφορά στη σήμανση των διαβάσεων πεζών, στη μείωση του ορίου ταχύτητας επί της ΠΕΟΑΚ
  11. Αποξηλώσεις εμποδίων επί του πεζοδρομίου
  12. Κατεδάφιση και ανακατασκευή σε νέα θέση τοιχίου περίφραξης στρατοπέδου Σχολής Πυροβολικού

Οι παρεμβάσεις που προβλέπονται από την μελέτη, είναι οι παρακάτω:

• Οριοθέτηση οδού
• Διαπλάτυνση των πεζοδρομίων
• Οριοθέτηση θέσεων στάθμευσης
• Χώρος κίνησης πεζών
• Σήμανση
• Αστικός φωτισμός
• Δημιουργία χώρων πρασίνου
• Τοποθέτηση καθιστικών (παγκάκια)
• Δημιουργία παρτεριών και επικάλυψη με υδατοπερατό δάπεδο
• Κάδοι απορριμμάτων με ή χωρίς στέγαστρα
• Πεζοδιαβάσεις
• Διαγραμμίσεις πεζοδιαβάσεων
• Υποδομή ασφαλούς προσπέλασης για όλους τους χρήστες – οδηγοί τυφλών
• Διαμόρφωση διάβασης πεζών με ράμπα
• Χώροι στάσης λεωφορείων
• Διαμόρφωση ζώνης έμπροσθεν στρατοπέδου

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ