Η Bugatti ανακοίνωσε ότι ολοκλήρωσε την κατασκευή των μόλις 30 αντιτύπων της κορυφαίας έκδοσης της Chiron, και μάλιστα πως μόλις πρόσφατα παρέδωσε και το τελευταίο από αυτά.
Τις πύλες του Molsheim θα περάσουν συνολικά 500 Chiron, σε διάφορες εκδόσεις του γαλλικού hypercar - με τελευταία την απολύτως συλλεκτική Bugatti Chiron l'Ebe. Οι 30 από αυτές ήταν της Super Sport 300+ και πλέον όλες είναι στα χέρια των συλλεκτών ιδιοκτητών τους.
Είναι το τέλος μια τριετούς διαδρομής: μετά την παρουσίαση αυτής της έκδοσης από τη Bugatti το Σεπτέμβριο του 2019, τα πρώτα οκτώ αντίτυπα της SS300+ παρουσιάστηκαν από την εταιρεία το 2021, και τώρα ολοκληρώθηκε η κατασκευή και η παράδοση και των τριάντα - η καθεμία με τη δική της εξατομίκευση από την αγοραστή της.
BUY NOW
Η Chiron Super Sport 300+ δημιουργήθηκε με αφορμή ένα επίτευγμα: το ρεκόρ τελικής ταχύτητας 490,484 km/h της «απλής» Chiron στην πίστα δοκιμών Ehra-Lessien. Ο κινητήρας W16 με τετραπλό turbo αποδίδει 1.578 ίππους, αλλά η τελική της ταχύτητα είναι περιορισμένη στα 440 km/h.
Η Bugatti συνεχίζει, στο μεταξύ, την παραγωγή των υπόλοιπων εκδόσεων της Chiron. Το sold-out των 500 συνολικά Chiron ανακοινώθηκε από τη γαλλική εταιρεία τον περασμένο Ιανουάριο, και τώρα η Bugatti παράγει τις υπόλοιπες με ρυθμό 80 αυτοκινήτων το χρόνο.
Ταυτόχρονα, σχεδιάζει τον διάδοχο της Chiron σε συνεργασία πια με την κροατική Rimac - με την οποία συγχωνεύθηκε. Η Rimac θα παρέχει την τεχνογνωσία της στην ηλεκτροκίνηση, καθώς η νέα Chiron ναι μεν θα εξακολουθεί να έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης αλλά θα συνδυάζεται και με ένα ισχυρο υβριδικό σύστημα. Η πρεμιέρα της δεν αναμένεται πριν το 2024.