Το στοιχειωμένο πάρκινγκ των 60,5 εκατομμυρίων ευρώ -Γιατί δεν παρκάρει κανείς σε αυτό

πάρκινγκ στην Αγγλία

Ένα υπερσύγχρονο πάρκινγκ που υπόσχεται ότι μπορεί να μειώσει την κυκλοφοριακή συμφόρηση σε περιοχή της Αγγλίας δεν έχει καταφέρει να φιλοξενήσει κάποιο ΙΧ.

Πολλαπλά είναι τα οφέλη από την κατασκευή μεγάλων χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων σε αστικές και περιαστικές περιοχές. Είτε αυτά είναι δημόσια, είτε ιδιωτικά, μπορούν να μειώσουν την κυκλοφοριακή συμφόρηση, δεδομένου ότι οι οδηγοί δεν χρειάζεται να περιφέρονται για να βρουν θέση στάθμευσης, ενώ όταν κατασκευάζονται κοντά σε σταθμούς ΜΜΜ, ενθαρρύνουν τη χρήση αυτών των μέσων.

Πολλά υποσχόμενο είναι και ένα πάρκινγκ προϋπολογισμού 51 εκατ. λιρών -ήτοι 60,5 εκατ. ευρώ με τις τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες- που ολοκληρώθηκε τον περασμένο Ιανουάριο, διαθέτοντας θέσεις για 850 οχήματα, δίπλα στον αυτοκινητόδρομο Α40, στο Eynsham στο Oxfordshire της Αγγλίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
πάρκινγκ στην Αγγλία

Πρόκειται για ένα πάρκινγκ τύπου “park and ride” που δημιουργήθηκε προκειμένου να διευκολύνει τους οδηγούς που θέλουν να μεταβούν στην Οξφόρδη, χωρίς αυτοί να χρειάζεται να εισέλθουν με το αυτοκίνητό τους στο κέντρο της πόλης. Για τη μετακίνησή τους από το πάρκινγκ μέχρι την Οξφόρδη θα φρόντιζαν λεωφορεία, κάτι που θα επέτρεπε στη μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης στην πόλη.

Μέχρι στιγμής, ωστόσο, το συγκεκριμένο σύγχρονο πάρκινγκ δεν έχει καταφέρει να προσφέρει τις υπηρεσίες του στους οδηγούς, ενώ δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο ούτε τα επόμενα χρόνια. Αυτό, διότι δεν έχουν βρεθεί τα απαραίτητα κεφάλαια για την κατασκευή των υποδομών που θα τον συνδέσουν με τον αυτοκινητόδρομο Α40.

Κάτι που σημαίνει ότι παρά την ολοκλήρωση του πάρκινγκ δεν υπάρχουν δρόμοι για να εισέλθουν σε αυτό οι οδηγοί. 

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
πάρκινγκ στην Αγγλία

Ειδικότερα, παράλληλα με την κατασκευή του χώρου στάθμευσης, προβλεπόταν η επέκταση του αυτοκινητοδρόμου A40 από το Witney μέχρι τον χώρο στάθμευσης και την κατασκευή λωρίδας αποκλειστικά για λεωφορεία μήκους 6,5 χλμ. και στις δύο κατευθύνσεις, από τον χώρο στάθμευσης μέχρι τη γέφυρα Duke's Cut στον κυκλικό κόμβο του Wolvercote.

Το εν λόγω πρότζεκτ, ωστόσο, έπρεπε να αναθεωρηθεί λόγω οικονομικών πιέσεων, που οφείλονταν σε διάφορους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένου του πληθωρισμού.

Οι προτεινόμενες αλλαγές, που αυξάνουν το κόστος του έργου, υποβλήθηκαν τον Σεπτέμβριο του 2023 και τώρα πρέπει να εγκριθούν από τους χρηματοδότες, το Homes England και το Υπουργείο Μεταφορών (Department for Transport), πριν μπορέσουν να ξεκινήσουν οι εργασίες.

Το Συμβούλιο της Κομητείας της Οξφόρδης δήλωσε ότι δεν είναι σε θέση να κοινοποιήσει ένα χρονοδιάγραμμα παράδοσης μέχρι να ολοκληρωθούν οι σχετικές συζητήσεις με τους χρηματοδότες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα, βέβαια, με βρετανικά δημοσιεύματα, η ολοκλήρωση των συνδετήριων οδών δεν προβλέπεται πριν το 2027. Επομένως, μέχρι το συγκεκριμένο έτος, ο χώρος στάθμευσης δεν θα έχει ζωή…

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ