Παρκινγκ για 15.000 αυτοκίνητα -Ποιος το φτιάχνει και γιατί

Mosolf Logistics parking

Ένας γιγαντιαίος χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων με έκταση 300 στρεμμάτων κατασκευάζεται στο στο Wilhelmshaven, το μοναδικό βαθύ λιμάνι της Γερμανίας, για την αποθήκευση και διανομή κινεζικών αυτοκινήτων.

Πρόκειται για το τρίτο τεραστίων διαστάσεων parking του ομίλου Mosolf, μετά από τα παρόμοια έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη στη Σαξονία και τη Βάδη-Βυρτεμβέργη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η κύρια χρήση του χώρου είναι η διαμετακόμιση εισαγόμενων οχημάτων. Αν και η εταιρεία δεν αποκάλυψε συγκεκριμένα ονόματα, πηγές αναφέρουν πως οι Κινέζοι κατασκευαστές έχουν κομβικό ρόλο στο έργο. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται η MG (SAIC), οι Ora και Vey (Great Wall Motor) και η BYD, καθώς και η Stellantis - κυρίως μέσω της Peugeot.

Τα οχήματα προορίζονται για την ευρωπαϊκή αγορά και η διανομή τους θα γίνεται μέσω ενός πολυτροπικού συστήματος logistics που περιλαμβάνει φορτηγά και σιδηρόδρομο. Ο χώρος θα ολοκληρωθεί στα τέλη του 2025 ή στις αρχές του 2026, δημιουργώντας περίπου 50 νέες θέσεις εργασίας.

Μετά την άφιξή τους στο Wilhelmshaven, τα αυτοκίνητα θα υποβάλλονται σε μια σειρά ελέγχων και υπηρεσιών προετοιμασίας. Αυτές περιλαμβάνουν τον τεχνικό έλεγχο πριν την παράδοση (PDI), διαχείριση ελαστικών, προετοιμασία στόλων οχημάτων και πλύσιμο. Για τα ηλεκτρικά οχήματα, θα υπάρχουν εξειδικευμένες προσαρμογές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίπου 130.000 τετραγωνικά μέτρα του χώρου θα καλύπτονται από ηλιακά στέγαστρα, που θα προσφέρουν προστασία από τις καιρικές συνθήκες και ταυτόχρονα θα παράγουν ενέργεια από φωτοβολταϊκά συστήματα.

Το Wilhelmshaven επελέγη για τρεις κύριους λόγους. Ο πρώτος είναι οι υποδομές του λιμένα, με εγκαταστάσεις που επιτρέπουν την ομαλή εισαγωγή μεγάλου όγκου οχημάτων. Ο δεύτερος είναι η διαθεσιμότητα τεράστιου χώρου δίπλα στο λιμάνι, που επιτρέπει την αποθήκευση αυτοκινήτων και τη διαχείρισή τους σε μεγάλη κλίμακα. Τέλος, το λιμάνι έχει άμεση σύνδεση με το σιδηροδρομικό δίκτυο της Deutsche Bahn και τον αυτοκινητόδρομο A29, διευκολύνοντας τη γρήγορη μεταφορά.

Όταν ολοκληρωθεί αυτό το έργο, που προγραμματίζεται για το 2025-2026, θα ενισχύσει τη θέση του Wilhelmshaven ως στρατηγικό κόμβο εισαγωγής οχημάτων στην Ευρώπη. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η Mosolf Group, που δραστηριοποιείται στον τομέα των logistics, τεχνολογίας και υπηρεσιών αυτοκινητοβιομηχανίας από το 1955, διαθέτει 800 εξειδικευμένα φορτηγά μεταφοράς και πλοία εσωτερικής ναυσιπλοΐας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ