Η νέα γενιά του μεσαίου SUV της γαλλικής εταιρείας έρχεται καθολικά αναβαθμισμένη, εξακολουθεί να προσφέρει επταθέσια διάταξη στην καμπίνα και διατίθεται αποκλειστικά με εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης.
Η Peugeot μας παρουσίασε σήμερα της νέα τρίτη γενιά του 5008, την πιο πρακτική και ευρύχωρη εκδοχή του αδελφού 3008. Το νέο 5008 εξακολουθεί να προσφέρει στάνταρ τις επτά θέσεις, αλλά όλα τα άλλα είναι εντελώς καινούργια.
Το νέο Peugeot E-5008 βασίζεται στη νέα πλατφόρμα STLA Medium του Ομίλου Stellantis και λανσάρεται αποκλειστικά με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Αργότερα θα παρουσιαστούν και οι εκδόσεις με το καινούργιο ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης, καθώς και η επαναφορτιζόμενη υβριδική (PHEV).
BUY NOW
Είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε την επιμηκυμένη εκδοχή της νέας πλατφόρμας, με το μήκος του μεταξονίου του νέου 5008 να φτάνει πλέον τα 2,9 μέτρα και το συνολικό μήκος τα 4,79 μέτρα. Το πλάτος έχει φτάσει τα 1,89 μέτρα και το ύψος τα 1,69 μέτρα.
Αισθητικά, το νέο Peugeot E-5008 ακολουθεί τη σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα της εταιρείας, με εντονότερη μάσκα και συνοφρυωμένα LED φώτα. Στο πλάι κυριαρχούν οι ανάγλυφες επιφάνειες που δίνουν έμφαση στους θόλους και τον όγκο των τροχών, ενώ πίσω συναντάμε ένα αρκετά εκλεπτυσμένο παρουσιαστικό με μεγάλη πίσω πόρτα που διευκολύνει στη φόρτωση και τα κλασικά LED φώτα με τις τρεις «νυχιές».
Η καμπίνα διαθέτει την τελευταία γενιά του i-Cockpit, το Panoramic, με την κυρτή επιφάνεια που φιλοξενεί τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων να έχει διαγώνιο 21 ίντσες. Οι χώροι που υπόσχεται η νέα πλατφόρμα είναι αρκετά βελτιωμένοι, με τον χώρο αποσκευών να φτάνει τα 259 λτ. όταν χρησιμοποιούνται και τρεις σειρές καθισμάτων. Όταν είναι αναδιπλωμένα τα δύο πίσω καθίσματα της τρίτης σειράς, το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 748 λίτρα.
Από πλευράς εκδόσεων συστημάτων κίνησης, το νέο Peugeot 5008 διαθέτει ότι πιο σύγχρονο διαθέτει ο Όμιλος Stellantis. Οι ηλεκτρικές εκδόσεις, E-5008, είναι τρεις με κίνηση στους εμπρός ή τους τέσσερις τροχούς. Η βασική έκδοση με το εμπρός ηλεκτρομοτέρ αποδίδει 214 ίππους και 345 Nm ή 232 ίππους και 345 Nm όταν συνδυάζεται με το μεγαλύτερο πακέτο μπαταριών (98 kWh), ενώ η τετρακίνηση προσθέτει ένα ηλεκτρομοτέρ 109 ίππων στον πίσω άξονα, προσφέροντας συνδυαστικά 323 ίππους. Η αυτονομία των ηλεκτρικών εκδόσεων κυμαίνεται από τα 500 έως τα 660 χλμ.
Στον τομέα της φόρτισης, το νέο Peugeot E-5008 διαθέτει στάνταρ OBC ισχύος 11 kWh και προαιρετικά μπορεί να εφοδιαστεί με 22άρη. Η μέγιστη ισχύς ταχυφόρτισης φτάνει τα 160 kW, επιτρέποντας στο νέο γαλλικό SUV να φορτίσει 100 χλμ. αυτονομίας σε μόλις 10 λεπτά.
Για να υποστηρίξει η νέα γενιά τη μετάβαση του αγοραστικού κοινού στην ηλεκτροκίνηση, η Peugeot προσφέρει και υβριδικές εκδόσεις του νέου 5008. Η ήπια υβριδική έκδοση με το 48βολτο ηλεκτρικό κύκλωμα διαθέτει νέο κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων και συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων. Χάρη στα χαρακτηριστικά του συστήματος, επιτυγχάνεται οικονομία καυσίμου που φτάνει το 15% , ενώ σε αστικές συνθήκες μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για το 50% των διαδρομών.
Τέλος, το νέο Peugeot 5008 διατίθεται και ως επαναφορτιζόμενο υβριδικό (Plug-in hybrid) με ισχύ 195 ίππους. Το αποδοτικότερο σύστημα αποτελείται από ένα θερμικό κινητήρα βενζίνης 150 ίππων, ένα ηλεκτρομοτέρ 125 ίππων και μια μπαταρία που εξασφαλίζει αυτονομία ηλεκτρικής κίνησης άνω των 80 χλμ. Ακόμα, διαθέτει ρεζερβουάρ καυσίμων 60 λίτρων (μεγάλο για αυτοκίνητο του είδους), στοιχείο που αναμένεται να «εκτοξεύσει» την συνολική αυτονομία της έκδοσης.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ