Σε εκδήλωση της Fisker Product Vision που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στην California, ειπώθηκε πως το Pear (Personal Electric Automotive Revolution) έχει κατασκευαστεί για να εδραιώσει την αμερικάνικη start-up εταιρεία.
Όπως δηλώνει ο ίδιος ο Henry Fisker, ήθελαν να σχεδιάσουν ένα αυτοκίνητο για το σημερινό, αλλά και μελλοντικό τρόπο ζωής. Προσθέτει επίσης πως ελαχιστοποιεί το κόστος παραγωγής, απευθυνόμενο σε νεότερους οδηγούς.
Το συγκεκριμένο αμιγώς ηλεκτρικό hatchback, θα προσφέρει θέσεις για πέντε ή έξι επιβάτες (δύο σειρές καθισμάτων για τρεις) στο εσωτερικό του και από πλευράς μπαταριών, δύο διαφορετικά μεγέθη. Η μικρότερη έκδοση θα έχει τη δυνατότητα να διανύσει από 160 έως 240 χιλιόμετρα, ενώ η αυτονομία της μεγαλύτερης θα ξεπερνά τα 480 χιλιόμετρα.
BUY NOW
Η εταιρεία υποστηρίζει πως η πρώτη από αυτές θα αποδειχθεί και η πιο δημοφιλής, αφού οι ιδιοκτήτες σε δύο χρόνια από σήμερα, θα συνηδειτοποιήσουν πως δεν χρειάζονται τόσα πολλά χιλιόμετρα αυτονομίας, ειδικά εάν διαθέτουν και ένα δεύτερο αυτοκίνητο. Κάτι βέβαια, που προς το παρόν δεν ισχύει.
Το Fisker Pear θα βασίζεται σε ένα χαλύβδινο πάτωμα, που ονομάζεται SLV-1 και το οποίο αναμένεται να έχει 35% λιγότερα μέρη, σε σχέση με μια συμβατική πλατφόρμα. Επομένως, θα είναι και πιο σπορ στα χαρακτηριστικά του. Επίσης, σε έναν μεγάλο βαθμό θεωρείται σημαντικά βιώσιμο EV, καθώς θα χρησιμοποιεί λιγότερες μονάδες ECU.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, θα κατασκευάζεται σε συνεργασία με τον ταϊβανέζικο κολοσσό Foxconn, στις πρώην εγκαταστάσεις της General Motors στο Οχάιο. Αν και οι πρώτες παραδόσεις είχε προγραμματιστεί να ξεκινήσουν το 2024, μέχρι να οριστικοποιηθεί ο προμηθευτής μπαταριών, αυτό μάλλον θα συμβεί το 2025. Πρώτος σταθμός στην Ευρώπη, θα είναι το Ηνωμένο Βασίλειο.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ