Πέντε ιαπωνικά αυτοκίνητα που κερδίζουν συνεχώς σε αξία

Honda S2000 2000

Τα σπορ αυτοκίνητα αποτελούν διαχρονικά αγαπημένες επιλογές του αγοραστικού κοινού, πόσο μάλλον αν είναι και ιαπωνικά, άρα εξαιρετικά αξιόπιστα.

Αν θεωρήσουμε τα παραπάνω δεδομένα, υπάρχουν κάποιες συγκεκριμένες επιλογές μοντέλων, που μπορεί να κάνουν τη διαφορά. Που ήταν συναρπαστικά στη νιότη τους και εξελίσσονται σε ανεκτίμητα όσο περνάνε τα χρόνια. Ας δούμε ποια είναι αυτά!

Mitsubishi Eclipse
Μπορεί σήμερα να ξέρετε αυτό το μοντέλο ως ένα προσιτό crossover αλλά η πορεία του ξεκίνησε ως σπορ κουπέ μοντέλο. Με κίνηση στον εμπρός άξονα ή τετρακίνηση αλλά με τον ίδιο turbo 2λιτρο κινητήρα απόδοσης 185 αλόγων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πήρε το όνομά του από ένα θρυλικό βρετανικό άλογο κούρσας και αποτέλεσε τον καρπό της συνεργασίας της Diamond-Star Motors (DSM) με την Chrysler. Σε εκείνη του τη «ζωή», η παραγωγή σταμάτησε το 2011 και πρόκειται για δυσεύρετο μοντέλο που μπορεί να σας κοστίσει τουλάχιστον $12.000.

Honda S2000
Η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε το συναρπαστικό roadster το 1999 κι αυτό κέρδισε απ’ ευθείας το κοινό, χάρη στην εμφάνιση του αλλά και τον οδηγικό του χαρακτήρα. Αρχικά το εφοδιάζεται με τον FC20 κινητήρα απόδοσης 234 ίππων, που το 2004 αντικαταστάθηκε από τον 2.2 lt κινητήρα F22C1, που είχε βελτιωμένη ροπή.

Το S2000 πέτυχε σημαντικές πωλήσεις ακόμα και στην άλλη άκρη του Ατλαντικού ωκεανού, ωστόσο έπεσε θύμα της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, με τη Honda να πατά φρένο στην παραγωγή του το 2009.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με το Classic.com υπάρχουν διαθέσιμα μόλις 13 κομμάτια από την πρώτη γενιά του μοντέλου και 9 από τη δεύτερη. Αμφότερα έχουν ως εκτιμώμενη τιμή απόκτησης τα 30 χιλιάδες δολάρια, πιο πάνω δηλαδή από την αρχική τους τιμή.

Toyota 2000GT
Η Toyota έβαλε πολύ νωρίτερα τον εν λόγω αριθμό σε μοντέλο της. Όμως αυτή τη φορά δεν ήταν roadster αλλά ένα σπορ κουπέ μοντέλο. To Grand Prix Ιαπωνίας που πραγματοποιήθηκε πρώτη φορά το 1963, είχε γεννήσει το ενδιαφέρον για πιο ισχυρά αυτοκίνητα κι έτσι, το 1965 η Toyota ένωσε τις δυνάμεις της με την Yamaha για να δημιουργήσουν ένα σπορ μοντέλο που θα μπορούσε να κινείται στους δρόμους αλλά να πατάει και πίστα.

Ως πρωτότυπο παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο και τον Μάιο του 1967, άρχισε να κυκλοφορεί στους δρόμους. Μόλις ένα μήνα μετά, είχε… πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία του James Bond «You Only Live Twice».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το 2000GT είχε ανάρτηση με διπλά ψαλίδια, εξακύλινδρο κινητήρα σε σειρά, που έβγαζε 150 ίππους, εξασφάλιζε επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα στα 220 χλμ./ώρα. Το Classic.com απαριθμεί μόλις εννέα πωλήσεις 2000GT τα τελευταία πέντε χρόνια, με μέση τιμή στο 1,1 εκατομμύριο δολάρια!

Mazda Cosmo
Το Mazda Cosmo Sport έκανε ένα δραματικό ντεμπούτο όταν ο Πρόεδρος της εταιρείας, Tsuneji Matsuda, οδήγησε ένα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το 1963. Μάλιστα, το 1967, στην έκδοση 110S, ήταν το πρώτο μοντέλο παραγωγής στον κόσμο, με περιστροφικό κινητήρα διπλού ρότορα.

Έμεινε στην παραγωγή έως το 1972 και παράχθηκε σε περίπου 1.500 κομμάτια. Κάθε ένα από αυτά, μπορεί να πωληθεί ακόμα κι έναντι 75 χιλιάδων δολαρίων.

Honda Beat
Η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε το Beat στην εγχώρια αγορά της το 1991 ως διθέσιο κουπέ. Το ιδιόρρυθμο μικρό roadster είχε έναν τρικύλινδρο κινητήρα 660cc.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η παραγωγή του σταμάτησε το 1996 ενώ επειδή πωλούνταν μόνο στην Ιαπωνία, όλες οι μονάδες που κατασκευάστηκαν, είχαν το τιμόνι στη δεξιά πλευρά. Σήμερα, ένα Beat μπορεί να πιάσει ακόμα και 10 χιλιάδες δολάρια.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ