Πέντε Toyota που πρέπει να κρατήσεις για πάντα στο γκαράζ σου

Toyota GR range

Ορισμένα από τα σύγχρονα αυτοκίνητα του ιαπωνικού κολοσσού της Toyota είναι “κοσμήματα” που αναμφίβολα έχουν μια θέση στο μελλοντικό γκαράζ των συλλεκτών του πλανήτη. Ας δούμε πέντε από αυτά;

Τα σύγχρονα αυτά Toyota δεν έχουν περάσει ακόμα στην αιωνιότητα, όμως έχουν όλες τις προδιαγραφές για να γίνουν «κλασσικά» του μέλλοντος: είναι μοναδικά στην οδηγική εμπειρία, με ισχυρούς κινητήρες και ιδιαίτερο σχεδιασμό. Κάποια είναι και σχετικά περιορισμένης παραγωγής. Ποιά είναι λοιπόν τα μελλοντικά κλασσικά Toyota;

Toyota GR86
Το GR86 είναι ένα coupe δύο θυρών με τέσσερις θέσεις, με τις σωστές αναλογίες σπορ αυτοκινήτου. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας του παράγει 228 ίππους (πολύ λιγότερους από τα hot hatchbacks όπως το Honda Civic Type R ή τα σπορ σεντάν όπως το Subaru WRX). Τι το κάνει λοιπόν τόσο ξεχωριστό;

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το GR86 είναι σχετικά προσιτό για τα δεδομένα των σπορ αυτοκινήτων, διαθέτει εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και είναι αποκλειστικά πισωκίνητο. Αυτά είναι τα προπύργια της αγνής, παραδοσιακής σπορ οδήγησης: τα προσιτά σπορ αυτοκίνητα είναι σπάνια σήμερα - ειδικά με δύο πόρτες και πισωκίνηση.

Το Civic Type R, το Hyundai i20 N και το Volkswagen Golf GTI είναι όλα διασκεδαστικά στην οδήγηση, αλλά είναι όλα προσθιοκίνητα και έχουν τέσσερις πόρτες. Το GR86 προσφέρει έναν σπάνιο συνδυασμό χαρακτηριστικών. Επιπλέον, η έκδοση Hakone είναι πιθανό να προσελκύσει το ενδιαφέρον των μελλοντικών συλλεκτών.

Toyota GR Supra
Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να θεωρηθεί η Supra της γενιάς MkIV ένα από τα πιο cool JDM αυτοκίνητα που έχουν κατασκευαστεί ποτέ. Οι λάτρεις των μετατροπών κατάφεραν να εξάγουν τρελές ιπποδυνάμεις από τον κινητήρα 2JZ, οι ταινίες έκαναν το αυτοκίνητο ήρωα, και η εμφάνισή του είναι εμβληματική.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η τρέχουσα πέμπτη γενιά της GR Supra κυκλοφόρησε το 2020 και είναι ακόμα στην αγορά. Διαθέτει μηχανικό κιβώτιο και τώρα κινείται αποκλειστικά από εξακύλινδρο κινητήρα (που μοιράζεται με τη BMW Z4) με τούρμπο που παράγει 382 ίππους.

Όπως το GR86, το GR Supra προσφέρει τον σπάνιο συνδυασμό πίσω κίνησης και μηχανικού κιβωτίου, αυξάνοντας τον ρόλο του οδηγού. Το Supra προσφέρει σημαντικά περισσότερη ισχύ από το GR86, και χρειάζεται 4 δευτερόλεπτα για το sprint 0-100 km/h. Αν μη τι άλλο, η μοναδική εμφάνιση της GR Supra -με το μακρύ ρύγχος, τους ογκώδεις θόλους και τη δυναμική ουρά- θα την κάνει ένα κλασσικό sportscar στο μέλλον.

Toyota GR Corolla
Η GR Corolla είναι ένα πολύ πιο εντυπωσιακή από όσο ίσως δείχνει. Ο υψηλής απόδοσης τρικύλινδρος κινητήρας Turbo από μόνος του είναι αρκετός για να κερδίσει μια θέση στα βιβλία της ιστορίας της εταιρείας. Το μικρό μοτέρ των 1.6 λίτρων αποδίδει 300 ίππους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, η GR Corolla διαθέτει μοναδικά πάνελ και αεροτομές, εξάτμιση με τριπλό στόμιο και ανασχεδιασμένο ρύγχος. Διατίθεται επίσης αποκλειστικά με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και στάνταρ τετρακίνηση, σε συνδυασμό με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, χαμηλωμένη ανάρτηση και ελαφρούς σφυρήλατους τροχούς BBS.

Toyota Land Cruiser
Το τελευταίο Land Cruiser σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής. Η ιστορία του πάει πίσω στη δεκαετία του 1950, που ξεκίνησε ως ένα σκληρό και αξιόπιστο όχημα εκτός δρόμου, όμως οι τελευταίες γενιές του το έχουν καταστήσει αρκετά μεγάλο και ακριβό.

Η έκτη γενιά Land Cruiser, που κατασκευάστηκε για τελευταία φορά το 2021, είχε αρχική τιμή λίγο κάτω από 90.000 ευρώ, κάνοντάς το περισσότερο ένα πολυτελές παρά ένα προσιτό όχημα εκτός δρόμου. Ωστόσο, η Toyota άλλαξε τα δεδομένα με το ανασχεδιασμένο Land Cruiser 2024, καθώς τα βασικά του μοντέλα να ξεκινούν από πολύ χαμηλότερες τιμές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το τελευταίο Land Cruiser έχει ρετρό σχεδιασμό, υψηλής απόδοσης στάνταρ τετρακίνηση και όλη τη σύγχρονη τεχνολογία που θα περίμενε κανείς από ένα οικογενειακό SUV. Είναι επίσης πολύ πιο αποδοτικό από το παλιό μοντέλο. Αντί να κινείται από έναν τεράστιο κινητήρα V8 5.7 λίτρων, το τελευταίο Land Cruiser διαθέτει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα με τούρμπο και υβριδική τεχνολογία.

Όπως μπορείτε να φανταστείτε, η κατανάλωση πέφτει από τα 16.8 λίτρα ανά 100 χλμ στα 10.2 για το νέο υβριδικό μοντέλο. Ωστόσο, ο τετρακύλινδρος κινητήρας δεν είναι αδύναμος - αποδίδει 326 ίππους. Δεν είναι τόσο ισχυρός όσο το παλιό μοντέλο V8, αλλά έχει σημαντικά περισσότερη ροπή.

Toyota Tacoma
Όπως το Land Cruiser, το τελευταίο Toyota Tacoma -που σταδιοδρομεί κυρίως στην αμερικανική αγορά- έχει γίνει υβριδικό. Ο στάνταρ κινητήρας είναι ένας τετρακύλινδρος με τούρμπο 2.4 λίτρων που αποδίδει 278 ίππους. Το προαιρετικό Tacoma i-Force MAX χρησιμοποιεί μια υβριδική έκδοση του ίδιου κινητήρα, αλλά με 326 ίππους. Αυτές είναι μεγάλες βελτιώσεις σε σχέση με το παλιό Tacoma, που απέδιδε 159 ίππους με τον βασικό κινητήρα και 278 hp με τον V6.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως θα περίμενε κανείς, το τελευταίο Tacoma διαθέτει επίσης πληθώρα από εξαρτήματα off-road εξοπλισμού σε πολλαπλές εκδόσεις - όπως προστατευτικά πάνελ, πολλαπλές ρυθμίσεις της ανάρτησης, ελαστικά παντός εδάφους και καθίσματα IsoDynamic που χρησιμοποιούν αμορτισέρ για να απορροφούν τους κραδασμούς.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ