Η λέξη Mustang είναι συνώνυμη του σπορ αυτοκινήτου από τότε που η Ford παρουσίασε την πρώτη γενιά του μοντέλου το 1965. Το γονίδιο πέρασε το 2019 σε κάποιο ποσοστό και στο ηλεκτρικό και σίγουρα πιο χρηστικό SUV Mach-E.
Υπάρχει όμως και συνέχεια, που ενδεχομένως να μην είχε… υποψιαστεί κανείς μας. Ο Coleman Milne, με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, ειδικεύεται όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες, στις μετατροπές αυτοκινήτων σε λιμουζίνες, αλλά και νεκροφόρες. Η συγκεκριμένη Mustang χρησιμοποιεί τις ίδιες μπαταρίες των 68 kWh και 75,7 kWh, με την αυτονομία να φτάνει μέχρι τα 322 χιλιόμετρα.
Ουσιαστικά, το νούμερο αυτό είναι σημαντικά χαμηλότερο από τα 440 χιλιόμετρα που βγάζει το συμβατικό μοντέλο. Όμως είναι αναμενόμενο, καθώς τόσο η λιμουζίνα όσο και η νεκροφόρα είναι βαρύτερα οχήματα, σε σχέση με το εργοστασιακό SUV. Ωστόσο δεν πρέπει να αποτελεί και τόσο μεγάλο πρόβλημα αυτό, αφού τα τροποποιημένα αυτοκίνητα, εκτελούν δρομολόγια μικρών αποστάσεων.
BUY NOW
Το μήκος της εξάθυρης λιμουζίνας που είναι σε θέση να μεταφέρει οκτώ επιβάτες μαζί με τον οδηγό, είναι μακρύτερο κατά 114 χλστ. και φτάνει συνολικά τα 6.279 χλστ. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται φυσικά φιμέ τζάμια, ενώ υπάρχει η δυνατότητα να κατεβαίνουν και τα παράθυρα στις μεσαίες πόρτες.
Όσο αφορά τη νεκροφόρα, ο σχεδιασμός της διαθέτει πλήρως επίπεδο δάπεδο, τρεις θέσεις για επιβάτες και πολλές θήκες για μικροαντικείμενα. Εκτός της γυάλινης οροφής, υπάρχει δυνατότητα ηλεκτρικού ανοίγματος της πίσω πόρτας και ηλεκτρικού μηχανισμού για συρόμενη πλατφόρμα.
Οι δύο τροποποιημένες Mustang Mach-e διατίθενται σε αριστεροτίμονες, αλλά και δεξιοτίμονες εκδόσεις. Τους επόμενους μήνες, τα μοντέλα που είναι ήδη έτοιμα θα καλύψουν γύρω στα 65.000 χιλιόμετρα, κάνοντας δοκιμές. Ο Coleman Milne μετασκευάζει αυτοκίνητα για περισσότερα από 60 χρόνια. Ανάμεσά τους είναι μια Mercedes E-Class plug-in hybrid και ένα Tesla Model S.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ