Την ικανότερη εκτός δρόμου και ανθεκτικότερη έκδοση Warrior του Nissan Navara δημιούργησε ο αυστραλιανός οίκος μετατροπών Premcar σε συνεργασία με την εργοστασιακή Nissan.
Για την ακρίβεια, η Premcar έχει ήδη κατασκευάσει ήδη μια ακόμη πιο «σκληροπυρηνική» off-road μετατροπή του ιαπωνικού pickup, τη Navara Pro-4X Warrior. Η νέα έκδοση SL Warrior είναι λιγότερο ακραία και πιο οικονομική, η «βασική» για την είσοδο στον κόσμο της εκτός δρόμου οδήγησης, διατηρώντας παράλληλα την άνεση και την ποιότητα κύλισης για το ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο.
Η έκδοση Warrior βασίζεται στην SL του διπλοκάμπινου Navara και εμπλουτίζεται με μια σειρά αναβαθμίσεων της ανάρτησης, του σασί και της εμφάνισης. Όλη η μετατροπή συνοδεύεται από την πλήρη εργοστασιακή εγγύηση της ιαπωνική εταιρείας στην Αυστραλία.
BUY NOW
Το αμάξωμα του Navara SL Warrior έχει ενισχυθεί με μεταλλικό προστατευτικό πλαίσιο (bullbar) της μάσκας, το οποίο διαθέτει ενσωματωμένα μικρά φώτα LED και τη δυνατότητα τοποθέτησης τροχαλίας (εργάτη). Τα φώτα του δαπέδου είναι αλογόνου, σε αντίθεση με τα LED της Pro-4X, ενώ το πάτωμα έχει μαύρες μεταλλικές προστατευτικές πλάκες.
Οι πλευρές της καρότσας διακοσμούνται από αυτοκόλλητα με τη λέξη Warrior, ενώ το πίσω μέρος διαθέτει και κότσο, μέσω του οποίου το pickup μπορεί να έλξει trailer βάρους 3,5 τόνων. Οι ζάντες 17 ιντσών περικλύονται από πιο χωμάτινα ελαστικά Cooper Discoverer All Terrain AT3 tires διάστασης 272/70/R17, ενώ οι θόλοι και οι προφυλακτήρες εμπλουτίζονται με πλαστικά προστατευτικά.
Η ανάρτηση του Navara SL Warrior έχει τροποποιηθεί για την αύξηση του ύψους από το έδαφος κατά 40 χιλιοστά, που τώρα φτάνει συνολικά στα 26 εκατοστά. Κατά συνέπεια, έχει αυξηθεί και η γωνία προσέγγισης στις 36 μοίρες (από 32), αλλά αντιθέτως η γωνία αναχώρησης έχει μειωθεί κατά 0,8 μοίρες, στις 19.
Παράλληλα, η ανάρτηση της Premcar διαθέτει νέα ελατήρια διαφορετικής σκληρότητας, με σκοπό τον περιορισμό των κλίσεων και την καλύτερη πρόσφυση του ρύγχους, αλλά και νέα αμορτισέρ που βελτιώνουν την απόκριση, την ηχομόνωση και τις τάσεις πλεύσεις όταν στο αυτοκίνητο έχει φορτίο ή έχει συνδεθεί κάποιο ρυμουλκούμενο.
Το εσωτερικό διαθέτει πλαστικά πατάκια που καθαρίζονται εύκολα, και σχεδόν αυτό είναι όλο σε σχέση με την έκδοση παραγωγής. Το κέντρο του ταμπλό διαθέτει την ίδια ψηφιακή οθόνη αφής 8 ιντσών, και μια δεύτερη 7΄΄ για τον πίνακα οργάνων. Η πρώτη προβάλλει την εικόνα της κάμερας οπισθοπορείας, ενώ το ταμπλό διαθέτει και θύρες USB για τα πολυμέσα και τη φόρτιση.
Αναλλοίωτος παραμένει και ο diesel κινητήρας διπλού turbo και 2.3 λίτρων, που αποδίδει 190 ίππους και 450 Nm ροπής, ο μοναδικός διαθέσιμος με το Navara στη χώρα της Ωκεανίας. Φυσικά είναι τετρακίνητο, μέσω μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων ή αυτόματου 7 ταχυτήτων.
Το Nissan SL Navara Warrior κοστίζει από 58.000 δολάρια Αυστραλίας (39.645 ευρώ) με το μηχανικό κιβώτιο και από 41.340 ευρώ στην αυτόματη έκδοση. Το κόστος, δηλαδή, της μετατροπής ανέρχεται στα 7.800 ευρώ σε σχέση με την απλή, εργοστασιακή έκδοση. Η κορυφαία έκδοση Navara Pro-4X Warrior κοστίζει ακόμα 6.500 ευρώ παραπάνω.