Όλοι θέλουν το νέο τους αυτοκίνητο να μην παρουσιάσει βλάβες, άλλα ποια από αυτά είναι πραγματικά αξιόπιστα;
Η αγορά και η παραλαβή ενός καινούριου αυτοκινήτου αποτελεί μια ευχάριστη στιγμή για όλους, αλλά όπως συμβαίνει με κάθε αγορά υπάρχουν και ορισμένες άσχημες στιγμές που δημιουργούν αρνητικά συναισθήματα λόγω υπαιτιότητας των κατασκευαστών.
Ο λόγος, για τα προβλήματα που μπορεί να βγάλει ένα καινούριο αυτοκίνητο μετά την παράδοση του στον αγοραστή. Η παρακάτω βαθμολογία για το 2022 προέρχεται από επίσημες αντιπροσωπείες της Ευρώπης και κατατάσσει τις μάρκες που επηρεάζονται λιγότερο από αυτό το «φαινόμενο».
BUY NOW
Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι επαφές με τα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών μετά την πώληση ενός καινούριου αυτοκινήτου δεν είναι ιδιαίτερα ευχάριστες, ούτε για τον ιδιοκτήτη ούτε για τους αντιπροσώπους.
Επειδή όμως πρόκειται για καινούρια αυτοκίνητα που καλύπτονται από την εγγύηση του κατασκευαστή, η επιδιόρθωση ελαττωμάτων δημιουργεί πρόβλημα στους αντιπροσώπους. Και αυτό γιατί χάνουν χρόνο επικοινωνώντας με τον κατασκευαστή, στην ανεύρεση ανταλλακτικών, στην τοποθέτηση προκαταβολής για την αποστολή τους και φυσικά να μπορέσουν να βρουν την σωστή λύση στο πρόβλημα.
Η κατάταξη των κατασκευαστών για το 2022 απαιτεί από τους αντιπροσώπους να καθορίσουν το ποσοστό επιστροφής οχημάτων μετά την πώληση λόγω κατασκευαστικών προβλημάτων. Η βαθμολογία έχει το 10 ως άριστα, με τον φετινό μέσο όρο να είναι 5,86. Το 2021 ήταν χειρότερα, με 5,18. Ακολουθούν οι δέκα κορυφαίες εταιρείες.
1. Volvo: 8,28
2. Suzuki: 8,25
3. Toyota: 7,9
4. Honda: 7,67
5. MINI: 7,48
6. BMW: 7,32
7. Mitsubishi: 7,13
8. Dacia: 6,69
9. Mercedes-Benz: 6,44
10. Renault: 6,44