Παρά το γεγονός ότι η αγορά αυτοκινήτου έχει αλλάξει τους τελευταίους μήνες, οι πιστοί πελάτες συγκεκριμένων αυτοκινητοβιομηχανιών επιμένουν και υπομένουν μέχρι να παραλάβουν το μοντέλο που πραγματικά θέλουν.
Η J.D. Power ανακοίνωσε μια μελέτη της σχετικά με την «πίστη» που δείχνουν οι αγοραστές των Η.Π.Α. στις αυτοκινητοβιομηχανίες, και διαπίστωσε ότι μεγάλος αριθμός ιδιοκτητών επέλεξαν να αγοράσουν κάποιο μοντέλο της μάρκας που είχαν ήδη στην κατοχή τους και προχώρησαν σε ανταλλαγή του.
Η συγκεκριμένη μελέτη αναλύει δεδομένα σχετικά με τα νέα οχήματα που αγοράστηκαν από τις αντιπροσωπείες, και ειδικότερα στις κατηγορίες των premium οικογενειακών, premium SUV, μοντέλα μαζικής παραγωγής, SUV μαζικής παραγωγής και pick-up trucks.
BUY NOW
Η Porsche σημείωσε την υψηλότερη βαθμολογία στην γενική κατηγορία των premium οικογενειακών, με το 57,4% των ιδιοκτητών Porsche να επιστρέφουν χωρίς δεύτερη σκέψη στις αντιπροσωπείες της γερμανικής εταιρείας για να αγοράζουν ένα καινούριο. Η BMW τα πήγε ακόμα καλύτερα στην κατηγορία των premium SUV με βαθμολογία διατήρησης πελατολογίου σε ποσοστό 58,6%.
Η Toyota διακρίνεται για την πίστη που δείχνουν οι πελάτες της στα μοντέλα της, στις κατηγορίες αυτοκινήτων μαζικής παραγωγής και SUV μαζικής παραγωγής, με ποσοστό 62,2% και 63,6% αντίστοιχα. Ως γνωστόν, η Ford ξεχωρίζει σε πωλήσεις pick-up truck στις Η.Π.Α. με το ποσοστό «πίστης» να είναι το υψηλότερο της συγκεκριμένης μελέτης, με 63,8%.