Ποιες είναι οι νέες υπηρεσίες φορολογικής εξυπηρέτησης για ιδιοκτήτες ΙΧ;

10 xeiroteres poli kinisi

Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων παρέχει επιπλέον διαδικασίες στις περιπτώσεις που δεν είναι δυνατή η χρήση ψηφιακών μέσων.

Τέλος στην ταλαιπωρία των ιδιοκτητών αυτοκινήτων που δεν έχουν προσβαση στη χρήση ψηφιακών μέσων βάζει η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) με τον εμπλουτισμό νέων διαδικασιών στις Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης, σύμφωνα με απόφαση του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, Γιώργου Πιτσιλή.

Μάλιστα ειδικά για τις περιπτώσεις που δεν είναι δυνατή η χρήση ψηφιακών μέσων, οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται στις Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης, για την έκδοση βεβαίωσης περί μη οφειλής τελών κυκλοφορίας οχημάτων αλλά και για την χορήγηση άδειας προσωρινής κυκλοφορίας οχημάτων (Μ).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επισημαίνεται ότι οι ανωτέρω αρμοδιότητες εξακολουθούν να ασκούνται παράλληλα και από το Κέντρο Φορολογικών Διαδικασιών και Εξυπηρέτησης (ΚΕΦΟΔΕ).

Υπενθυμίζουμε ότι στις Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης παρέχονται επίσης υπηρεσίες:

-Διαχείρισης θεμάτων σχετικά με την ακινησία των οχημάτων (επιβατικών και δίκυκλων ΙΧ), όπως παραλαβή δήλωσης ακινησίας σε περίπτωση οχημάτων αποβιωσάντων, άρση ακινησίας, διαβίβαση άδειας και πινακίδων για διαγραφή οχημάτων, καταχώρηση αναγκαστικών ακινησιών,

-Παραλαβής κλειδαρίθμου και ΑΦΜ (για τις περιπτώσεις που οι φορολογούμενοι επιλέγουν την ταυτοποίηση με αυτοπρόσωπη παρουσία),

-Εξυπηρέτησης/καθοδήγησης των φορολογούμενων στη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών της ΑΑΔΕ,

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

-Υποβολής αιτήματος, εκ μέρους του φορολογούμενου, στην πλατφόρμα «Τα Αιτήματά μου», κατόπιν ταυτοποίησης και έγγραφης συναίνεσής του.

Η εξυπηρέτηση των φορολογούμενων στις Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης γίνεται με ραντεβού, που κλείνουν ψηφιακά στην εφαρμογή «Τα Ραντεβού μου»  μέσα από την ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr) ή μέσω της εφαρμογής για κινητές συσκευές myAADEapp ή με φυσική παρουσία.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ