Πάνω από 17.000 συνεργεία και μηχανικοί πήραν μέρος σε μεγάλη έρευνα, η οποία ανάδειξε τους κύριους λόγους για τους οποίους τα αυτοκίνητα επισκέπτονται συχνότερα τα συνεργεία.
Στο χώρο της αυτοκίνησης υπάρχει μια αιώνια διαμάχη για το ποια εταιρεία ή μοντέλο παρουσιάζει τα λιγότερα προβλήματα, είναι πιο αξιόπιστο και αντέχει στο πέρασμα του χρόνου. Βέβαια, αυτό συνήθως καταλήγει σε μια ατέρμονη συζήτηση, με τους «φίλους» της εκάστοτε μάρκας να υποστηρίζουν με πάθος τα μοντέλα της αγαπημένης τους εταιρείας.
Αν και ανά τακτά χρονικά διαστήματα δημοσιεύονται διάφορες έρευνες που αναφέρουν την αξιοπιστία των μοντέλων, τώρα ήρθε μια διαφορετική προσέγγιση από την Ισπανία, η οποία εστιάζει στις βλάβες που οδηγούν ένα αυτοκίνητο στο συνεργείο. Η έρευνα αυτή, που πραγματοποιήθηκε από την Recomotor, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες προμήθειας ανταλλακτικών στην Ισπανία, ανέλυσε δεδομένα από 17.000 συνεργεία και δημιούργησε 7 μεγάλες κατηγορίες βλαβών.
BUY NOW
Τα ευρήματα αυτά έρχονται να ρίξουν φως σε ένα θέμα που απασχολεί ιδιαίτερα τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και αποτελεί συχνά αντικείμενο συζήτησης μεταξύ τους.
Στην κορυφή της λίστας, με ποσοστό 30%, βρίσκονται οι ηλεκτρικές βλάβες. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει προβλήματα με μπαταρίες, ασφάλειες, ηλεκτρικούς λαμπτήρες, κλειδαριές, παράθυρα και καλώδια, τα οποία είναι σχεδόν αναπόφευκτα σε όλα τα μοντέλα.
Ακολουθούν τα προβλήματα με τα ηλεκτρονικά συστήματα και την ανάφλεξη (20%), τα συστήματα καυσίμου (15%), οι ζημιές στον κινητήρα, τα προβλήματα στο σύστημα διεύθυνσης και ανάρτησης και, τέλος, τα θέματα στα συστήματα κλιματισμού.
Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας μπορούν να βοηθήσουν τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων να κατανοήσουν καλύτερα τις πιθανές βλάβες που μπορεί να αντιμετωπίσουν και να λάβουν τα απαραίτητα μέτρα για την πρόληψη ή την έγκαιρη αντιμετώπισή τους.