Ποιο θρυλικό μοντέλο της Toyota επιστρέφει στη ζωή

epistrofi toyota celica

Η αναγέννηση της Toyota Celica είναι πιο κοντά από ποτέ και μάλιστα με θερμικό κινητήρα που θα αγγίζει τους 400 ίππους.

Τα διαμάντια μπορεί να είναι παντοτινά, αλλά υπάρχουν “κλασσικά” αυτοκίνητα που κάνουν τους πολύτιμους λίθους να μοιάζουν με απλές γυαλιστερές πέτρες. Μπορεί να έχουν αποσυρθεί από την αγορά, αλλά οι φίλοι τους τα αναπολούν και "προσεύχονται" για την επιστροφή τους.

Όπως ακριβώς συμβαίνει και στην περίπτωση της Toyota Celica, όπου, όπως όλα δείχνουν, ο θεός των αυτοκινήτων άκουσε τους πιστούς του και η αναβίωσή της είναι πιο κοντά από ποτέ. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, σε 6 μήνες υπάρχουν τεράστιες πιθανότητες να παρουσιαστεί ένα πρωτότυπο της νέας Celica, με κινητήρα που θα αγγίζει τους 400 ίππους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
epistrofi toyota celica 1

Η Toyota Celica, που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1970, έχει γίνει ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα της εταιρείας. Αρχικά κυκλοφόρησε ως ένα πολυτελές σπορ όχημα, με τη μεγάλη της όμως επιτυχία να έρχεται όταν απέκτησε πιο σπορ σχεδιασμό και πιο προσιτή τιμή. Αυτό επέτρεψε σε πολύ κόσμο να αγοράσει ένα όχημα που έβγαζε δυναμισμό χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψει μια περιουσία.

Ο θρύλος της Toyota Celica ενισχύθηκε ιδιαίτερα κι από τις επιτυχίες της στον κόσμο των ράλι. Η έκδοση GT-Four κυριάρχησε στους αγώνες ράλι στις δεκαετίες του '80 και του '90, εδραιώνοντας τη θέση της ως ένα από τα καλύτερα σπορ αυτοκίνητα, με τον Carlos Sainz να κερδίζει τον πρώτο του τίτλο WRC πίσω από το τιμόνι της. Η Toyota Celica σταμάτησε να παράγεται το 2006, αφήνοντας ανεξίτηλο το στίγμα της στο χώρο της αυτοκίνησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
epistrofi toyota celica 2

Αυτό οδήγησε τις φήμες να οργιάζουν για την ημέρα της επιστροφής της, φτάνοντας στο σήμερα, όπου φαίνεται να είναι πιο κοντά από ποτέ.

Ο ίδιος ο Akio Toyoda, ο πρόεδρος της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, ανέφερε πέρυσι την επιθυμία του για την επιστροφή της Toyota Celica. Η συγκεκριμένη δήλωση έγινε σε έναν αγώνα επίδειξης, όπου παραβρισκόταν και ο πρώην οδηγός Juha Kankkunen, ο οποίος είχε κερδίσει το πρωτάθλημα WRC το 1993 με το ιαπωνικό μοντέλο, αφήνοντας συνεχώς υπονοούμενα στους δημοσιογράφους.

Σύμφωνα με τον Τύπο της χώρας του ανατέλλοντος ηλίου, ο οποίος είχε προβλέψει με μεγάλη επιτυχία την επιστροφή της Supra, η επιθυμία του προέδρου δεν θα μείνει στα λόγια, με τη νέα Toyota Celica να βγαίνει στην αγορά ακόμα και στα τέλη του 2026. Ωστόσο, η πρώτη γεύση για το νέο μοντέλο ίσως δοθεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, που θα πραγματοποιηθεί σε μόλις έξι μήνες, τον Ιανουάριο του 2025.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
epistrofi toyota celica 3

Αν και οι περισσότεροι θα περίμεναν το νέο μοντέλο να εφοδιάζεται με κάποιον ηλεκτροκινητήρα, οι διαρροές από την εταιρεία αναφέρουν ότι η Celica θα φοράει κινητήρα θερμικής καύσης. Εξάλλου, η Toyota είναι μία από τις μάρκες που έχει επενδύσει περισσότερο σε ένα μέλλον όπου οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα συνεχίσουν να έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο.

Μάλιστα, μόλις πρόσφατα ανακοίνωσε την ανάπτυξη ενός 2λιτρου τετρακύλινδρου turbo κινητήρα, με την εταιρεία να αναφέρει χαρακτηριστικά ότι είναι σχεδιασμένος για να καταλαμβάνει μικρότερο όγκο και έτσι να μπορεί να τοποθετηθεί σε οχήματα με χαμηλό καπό, κάτι που αναμφίβολα παραπέμπει στη Toyota Celica.

epistrofi toyota celica 4
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ισχύς του κινητήρα θα φτάνει τους 400 ίππους και είναι κατασκευασμένος να καίει τόσο απλή βενζίνη, όσο και e-fuel, δείχνοντας ότι έχει έρθει με στόχο να μείνει, ακόμα κι όταν τα βιοκαύσιμα πάρουν τα ηνία.

Σε κάθε περίπτωση, με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης θα διατηρούσε την ουσία που αναζητά κανείς σε ένα σπορ αυτοκίνητο, και θα το έκανε ακριβώς με ένα όχημα που είναι ένα ιστορικό κομμάτι του κόσμου των αυτοκινήτων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ