Αυτή η Toyota Celica GT-Four είναι έτοιμη να επιστρέψει και πάλι στη ζωή -Πόσο πωλείται

Toyota-Celica-GT-Four-RC

Μια σπάνια Toyota Celica GT-Four RC εμφανίστηκε προς πώληση στο Ηνωμένο Βασίλειο, προκαλώντας το ενδιαφέρον των λάτρεων των αυτοκινήτων παγκοσμίως.

Η πέμπτη γενιά της Toyota Celica GT-Four, ένα εμβληματικό σπορ αυτοκίνητο με πλούσια ιστορία στους αγώνες ράλι, εκτόξευσε τη δημοτικότητα του μοντέλου, αποκτώντας χιλιάδες θαυμαστές σε όλο τον κόσμο. Παρότι έχουν περάσει 35 χρόνια από την πρώτη παρουσία της το 1989, συνεχίζει να παραμένει διαχρονική, με τα αναδιπλούμενα μπροστινά φανάρια και τον ιδιαίτερο σχεδιασμό της να τραβούν ακόμα τα βλέμματα.

Τώρα οι φίλοι του μοντέλου έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν μια σπάνια homologation έκδοση του θρυλικού ST185, που εμφανίστηκε προς πώληση στο Ηνωμένο Βασίλειο, αν και τα σημάδια του χρόνου είναι εμφανή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Toyota-Celica-GT-Four-RC

Το αυτοκίνητο ήταν για 14 χρόνια παρατημένο και εκτεθειμένο στις σκληρές καιρικές συνθήκες της Γηραιάς Αλβιώνας. Ως αποτέλεσμα αυτής της εγκατάλειψης, το αμάξωμα καλύφθηκε με βρωμιά και βρύα, κάνοντάς το να μοιάζει με σκηνικό από ένα μετα-αποκαλυπτικό μέλλον.

Παρόλα αυτά, παρά την ταλαιπωρία που υπέστη τα τελευταία χρόνια, το ιαπωνικό σπορ αυτοκίνητο έχει ελάχιστα σημάδια σκουριάς στο αμάξωμα, κυρίως γύρω από το παρμπρίζ και στο κάτω μέρος, τουλάχιστον σύμφωνα με τις εικόνες της αγγελίας.

Toyota-Celica-GT-Four-RC 3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε κάθε περίπτωση, το Celica μοιάζει με μια ιδανική περίπτωση για όποιον θέλει να το ανακατασκευάσει και να το αναπαλαιώσει, ειδικά από τη στιγμή που το εσωτερικό έχει διατηρηθεί σχεδόν άψογο. Στις φωτογραφίες, τα λευκά δερμάτινα bucket καθίσματα φαίνονται να είναι σε άριστη κατάσταση, όπως και το τιμόνι Momo και ο αλουμινένιος επιλογέας ταχυτήτων.

Το ενδιαφέρον είναι ότι, σύμφωνα με την αγγελία στο eBay, αυτό δεν είναι απλώς ένα συνηθισμένο GT-Four, αλλά ένα από τα ελάχιστα μοντέλα RC που εισήχθησαν από την Ιαπωνία. Το RC έκανε το ντεμπούτο του το 1991 ως το ιαπωνικό αντίστοιχο της Ευρωπαϊκής Carlos Sainz Limited Edition και της Αυστραλιανής Group A Rallye.

Toyota-Celica-GT-Four-RC 4

Το μοντέλο χρησίμευσε ως homologation special για τη σεζόν WRC του 1992, με περιορισμένη παραγωγή 5.000 μονάδων, ενώ διέθετε κάποια επιπλέον χαρακτηριστικά σε σύγκριση με το απλό GT-Four. Η σπανιότητά του και η σύνδεσή του με το WRC το καθιστούν περιζήτητο από συλλέκτες και λάτρεις των αυτοκινήτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πιο συγκεκριμένα, το RC εφοδιαζόταν με έναν ελαφρώς διαφορετικό μπροστινό προφυλακτήρα με περισσότερες εισαγωγές αέρα, ένα intercooler νερού-αέρα (αντί για αέρα-αέρα), ένα κοντύτερο λεβιέ ταχυτήτων για το ειδικό για το μοντέλο κιβώτιο ταχυτήτων E151F πέντε σχέσεων, εμβλήματα GT-Four RC στις πλάτες των καθισμάτων και μια αριθμημένη πλακέτα στην κεντρική κονσόλα.

Toyota-Celica-GT-Four-RC 5

Κάτω από το καπό του μοντέλου της αγγελίας, βρίσκεται ο εργοστασιακός υπερτροφοδοτούμενος 2.0-λίτρων τετρακύλινδρος κινητήρας που απέδιδε 222 ίππους και 304 Nm ροπής, στέλνοντας ισχύ και στους τέσσερις τροχούς μέσω μηχανικού συστήματος τετρακίνησης. Ο κινητήρας σίγουρα έχει δει καλύτερες μέρες, αλλά σύμφωνα με την αγγελία εξακολουθεί να λειτουργεί.

Από την άλλη, ο πωλητής αναφέρει ότι τα μπροστινά φρένα έχουν αφαιρεθεί λόγω προβλημάτων που παρουσιάστηκαν στο υδραυλικό σύστημα, με αποτέλεσμα ο εν δυνάμει αγοραστής να χρειαστεί ρυμουλκό για να μεταφέρει το όχημα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Toyota-Celica-GT-Four-RC 6

Όσον αφορά την τιμή του, πωλείται για μόλις 8.500 ευρώ, πολύ λιγότερα από όσο κοστίζουν τα απλά GT-Four σε καλή κατάσταση. Θα βρεθεί άραγε κάποιος να σώσει αυτό το Celica;

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ