Μολονότι η Toyota αποτελεί τον μεγαλύτερο κατασκευαστή αυτοκινήτων στον πλανήτη το κέρδος που αποκομίζει για κάθε όχημα που διαθέτει στην παγκόσμια αγορά κάθε άλλο παρά υψηλό είναι.
Μία ακόμα περήφανη πρωτιά έρχεται να προσθέσει στο βιογραφικό της η Tesla, προσπερνώντας τους βασικούς ανταγωνιστές της στη λίστα με το περιθώριο κέρδους ανά αυτοκίνητο.
Η καλιφορνέζικη αυτοκινητοβιομηχανία φιγουράρει στην πρώτη θέση μεταξύ των «μαζικών» αυτοκινητοβιομηχανιών, βάζοντας στα ταμεία της περίπου 9.550 δολάρια για κάθε καινούργιο αυτοκίνητο που παράγει και διαθέτει στην παγκόσμια αγορά.
BUY NOW
Το επίτευγμα της Tesla αποκτά μια ακόμα πιο εντυπωσιακή διάσταση όταν το συγκρίνει κανείς με την αντίστοιχη επίδοση της Toyota, η οποία αν και παραμένει στην πρώτη θέση των πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο, το κέρδος της ανά αυτοκίνητο δεν ξεπερνά τα 1.200 δολάρια
Τα αριθμητικά στοιχεία αφορούν το τετράμηνο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου, κατά τη διάρκεια του οποίου η Tesla σημείωσε κέρδη ύψους 3,29 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Το ίδιο διάστημα τα κέρδη της Toyota δεν ξεπέρασαν τα 3,26 δισεκατομμύρια δολάρια, παρά το γεγονός ότι ο αριθμός των αυτοκινήτων που παρήχθησαν το τρίμηνο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου ήταν πολλαπλάσιος.
Για την ακρίβεια, η Tesla κατάφερε να διαθέσει 344.000 αυτοκίνητα, όταν η Toyota έφτασε στο αστρονομικό αριθμό των 2,62 εκατομμυρίων οχημάτων.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις η αναλογία κέρδους ανά αυτοκίνητο της Tesla είναι πλέον υψηλότερη και από εκείνη premium κατασκευαστών, όπως της Mercedes-Benz και της BMW, αποδεικνύοντας στην πράξη ότι η μετάβαση στη ηλεκτροκίνητη εποχή δεν κρύβει μόνον παγίδες αλλά και ευκαιρίες.
Τα καλά νέα σε σχέση με την κερδοφορία της Tesla αύξησαν και την αξία της μετοχής της καλιφορνέζικης φίρμας, η χρηματιστηριακή αξία της οποίας υπολογίζεται σήμερα στα 655 τρισεκατομμύρια δολάρια, όντας τριπλάσια από εκείνη της Toyota.