Ποιος θέλει να εξαγοράσει τις μάρκες Autobianci και Innocenti;

autobianci

Ο όμιλος Stellantis ωστόσο φαίνεται ότι δεν είναι διατεθειμένος να εγκαταλείψει τις δύο αδρανείς μάρκες.

Η Ιταλική κυβέρνηση θα ήθελε να εξαγοράσει δύο δημοφιλείς μάρκες της δεκαετίας του 1960 από την Stellantis οι οποίες δεν είναι άλλες από την Autobianci και την Innocenti. Ωστόσο ο όμιλος Stellantis στον οποίο ανήκουν τα δύο εμπορικά σήματα ξεκαθάρισε ότι δεν τίθεται θέμα να εγκαταλείψει αυτές τις δύο αδρανείς μάρκες.

Πιο συγκεκριμένα η Ιταλική κυβέρνηση επιδιώκει να προσελκύσει έναν ή περισσότερους Κινέζους κατασκευαστές στην Ιταλία και για αυτό τον λόγο επιδιώκει να αναλάβει αυτές τις δύο εμβληματικές μάρκες από την δεκαετία του 1960 προκειμένου να τις προσφέρει σε Κινέζους κατασκευαστές για να τους ενθαρρύνει να ιδρύσουν εργοστάσια στη χώρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μάλιστα η κυβέρνηση της Ιταλίας για να πετύχει στον στόχο της εξετάζει να δημιουργήσει νόμο σύμφωνα με τον οποίο να οικειοποιείται τις επωνυμίες που είναι αδρανείς για περισσότερα από 5 χρόνια!

Ο Carlos Tavares CEO του ομίλου Stellantis στο άκουσμα των προθέσεων της Ιταλικής κυβέρνησης για τη δημιουργία του νέου νόμου ξεκαθάρισε ότι: «Όποιοι και αν είναι οι νόμοι, θα σεβαστούμε τους νόμους. Αν δεν είναι νόμος, τότε θα προσπαθήσουμε να προστατεύσουμε τα συμφέροντά μας.»

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Να υπενθυμίσουμε ότι η Innocenti ξεκίνησε την παραγωγή αυτοκινήτων το 1960 με το A40, μια ιταλική έκδοση του Austin A40 που κατασκευάστηκε με άδεια από τη British Leyland. Η μάρκα σταμάτησε να παράγει αυτοκίνητα το 1993. Η αυτοκινητοβιομηχανία έγινε γνωστή στις δεκαετίες του 1960 και του 1970 όταν κατασκεύασε μια ιταλική έκδοση του Mini και το ακολούθησε με ένα πλήρως επανασχεδιασμένο μοντέλο από τον Bertone. Το 1980 η Fiat ανέλαβε την Innocenti, η οποία τώρα αποτελεί μέρος του ομίλου Stellantis.

Από την πλευρά της, η Autobianchi ιδρύθηκε το 1955 και εξαγοράστηκε από τη Fiat το 1968 και παρήγαγε premium αυτοκίνητα πόλης όπως τα A112 και Y10. Το Y10 είναι ένας πρώιμος πρόγονος του σημερινού μικρού αυτοκινήτου Lancia Ypsilon. Η Autobianchi τελείωσε την παραγωγή το 1995 όταν συγχωνεύτηκε με τη Lancia.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με τα Ιταλικά Μέσα Ενημέρωσης ο υπουργός Επιχειρήσεων Adolfo Urso, σε δηλώσεις του έκανε λόγο για δύο μεγάλα εμπορικά σήματα χωρίς να αναφέρει τις ονομασίες τους τα οποία όπως επισήμανε μόλις εξαγοραστούν από την κυβέρνηση θα μπορούσαν να πωληθούν σε εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων ξένων, που σκοπεύουν να επενδύσουν στην Ιταλία.

Η Ιταλική κυβέρνηση, η οποία έχει τεταμένες σχέσεις με τον όμιλο Stellantis εδώ και μήνες, διαπραγματεύεται με μαζί του για να αυξήσει την ιταλική παραγωγή σε ένα εκατομμύριο οχήματα ετησίως και έχει επίσης δηλώσει ότι θέλει να στηρίξει τον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας προσελκύοντας έναν Κινέζο κατασκευαστή. Από την πλευρά του, ο όμιλος Stellantis δήλωσε ότι δεν είχε ενημερωθεί από την κυβέρνηση για μια τέτοια προσέγγιση...

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ