Αυτό το Mini είναι εντελώς διαφορετικό, σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο. Χρησιμοποιεί δύο κινητήρες από μοτοσικλέτα Yamaha και μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς.
Έτσι όπως πάμε, το να βρούμε στην αγορά μεταχειρισμένου, ένα εργοστασιακό και απείραχτο αυτοκίνητο σπανίζει ολοένα και περισσότερο. Έχει γίνει της μόδας, οι λάτρεις των κλασικών μοντέλων να μην τα κρατούν ως έχουν πια, αλλά να τα μετατρέπουν ανάλογα με τα γούστα τους. Στη συνέχεια και όταν τα βαρεθούν, οι περισσότεροι τα βάζουν αγγελία.
Κάπως έτσι συνέβη και με τον ιδιοκτήτη του εικονιζόμενου Mini, αφού σχεδόν τίποτα δεν έχει παραμείνει ίδιο. Σκεφτείτε πως το λιλιπούτειο όχημα πρωτοκυκλοφόρησε το 1959, έχοντας κάτω από το καπό του ένα ταπεινό 4κύλινδρο κινητήρα 1 λίτρου με ισχύ 44 ίππους. Σήμερα ο χώρος στο εμπρός μέρος, διαθέτει ρεζερβουάρ καυσίμου, ψυγείο και κάποια άλλα εξαρτήματα.
BUY NOW
Ανοίγοντας όμως το πορτ-μπαγκάζ πίσω θα βρείτε όχι ένα, αλλά δύο μοτέρ (4κύλινδρα 1.000 κ.εκ.) από Yamaha YZF-R1 του 1998, με τη συνολική ιπποδύναμη να ανέρχεται στους 340 ίππους! Είναι υδρόψυκτα, έχουν τέσσερα καρμπυρατέρ Mikuni, ηλεκτρική αντλία νερού, πολλαπλή εξαγωγής 4 σε 1 και συνδυάζονται με 6άρι σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων.
Η Z-Cars που έχει επιμεληθεί την μετατροπή, έχει τοποθετήσει εκτός των άλλων διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της Quaife, ενώ ένας ηλεκτροκινητήρας υπάρχει για να κινεί το αυτοκίνητο όπισθεν. Το εσωτερικό εξοπλίζεται με roll cage, bucket καθίσματα Cobra, τιμόνι Sparco και ταμπλό από ανθρακόνημα. Το εξωτερικό το βλέπετε πως είναι και μόνοι σας.
Μέχρι αυτή την στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, η τιμή του στο Bring a Trailer όπου και διατίθεται προς πώληση μέσω δημοπρασίας είναι 16.000 δολάρια.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ