Η Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid έσπασε το ρεκόρ στο Nurburgring

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Nurburgring

Η κορυφαία έκδοση της ανανεωμένης Porsche Panamera του 2025 ήταν περισσότερο από 5 δευτερόλεπτα ταχύτερη από τον προκάτοχό της στην "Πράσινη Κόλαση", σπάζοντας το ρεκόρ της κατηγορίας της.

Με έναν εντυπωσιακό γύρο στο κλασσικό Nordschleife των 22 χιλιομέτρων της πίστας του Nurburgring, δια χειρός του οδηγού δοκιμών της Porsche Lans Kern, η Panamera Turbo S E-Hybrid σταμάτησε το χρονόμετρο στα 7:24.17 λεπτά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

H κορυφαία και ισχυρότερη έκδοση της τρίτης γενιάς του sports-sedan από το Zuffenhausen, ήταν 5.64 δευτερόλεπτα ταχύτερη από τον προκάτοχό της. Κι έτσι, έσπασε το ρεκόρ χρόνου στη συγκεκριμένη πίστα για την κατηγορία των πολυτελών sedan με κινητήρα εσωτερικής καύσης (είτε αμιγώς θερμικά, είτε υβριδικά).

Η Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid του 2025 συνδυάζει τον twin-turbo V8 κινητήρα 4.0 λίτρων (591 ίππων) με έναν ηλεκτρικό κινητήρα 187 hp. Το σύστημα παράγει συνδυαστική ισχύ 771 ίππων, 81 hp περισσότερους από τον προκάτοχό της, ενώ για τη μετάδοση φροντίζει το προηγμένο κιβώτιο ταχυτήτων PDK οκτώ σχέσεων.

Η έκδοση Turbo S E-Hybrid ξεχωρίζει από την Turbo E-Hybrid από το μεγαλύτερό της splitter (το κάτω χείλος του προφυλακτήρα), από τον διαχύτη, καθώς και από τις μαύρες λεπτομέρειες γύρω από τα πίσω φώτα και τον εμπρόσθιο προφυλακτήρα. Διαθέτει επίσης το προαιρετικό Carbon Aerokit, το οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνει ένα πτερύγιο τύπου gurney στην πίσω πτέρυγα που ρυθμίζεται σε τέσσερα επίπεδα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το αυτοκίνητο (προπαραγωγής) που έσπασε το ρεκόρ στο 'Ring φορούσε ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 (275/35 ZR21 μπροστά και 325/30 ZR21 πίσω) στις ζάντες 21 ιντσών του. Σύμφωνα με την Porsche, οι μόνες αποκλίσεις από το μοντέλο παραγωγής ήταν το αγωνιστικό κάθισμα του οδηγού και ο κλωβός ασφαλείας.

Αυτό είναι το τρίτο ρεκόρ που πέτυχε η Panamera στο Nurburgring, μετά από εκείνα του 2016 και του 2020 (7:29.81 λεπτά) - όλα με τον Lars Kern στο τιμόνι. Ο Kern τόνισε ότι η νέα γενιά καρπώνεται για την απόδοσή της στο δρόμο τα οφέλη της νέας ανάρτησης Porsche Active Ride, η οποία μετατρέπει την Panamera σε μια «touring λιμουζίνα με τις επιδόσεις ενός σπορ αυτοκινήτου».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επίσης, συμπλήρωσε ο Kern, για τη βελτίωση του χρόνου του στην περιβόητη «Πράσινη Κόλαση» συνέβαλλαν παράγοντες όπως η βελτίωση του κιβωτίου PDK, η αεροδυναμική και το πλαίσιο της νέας Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ