Πώς γίνεται ακόμα «αγριότερο» ένα Toyota Land Cruiser 300

Toyota Land Cruiser 300 TJM

Παρότι η νέα γενιά του Toyota Land Cruiser 300 έρχεται από το εργοστάσιο με εντυπωσιακές off-road τεχνολογίες, ο αυστραλιανός οίκος μετατροπών TJM κατάφερε να το κάνει ακόμα πιο ικανό εκτός δρόμου.

Οι παρθένες, απέραντες άγριες εκτάσεις της Αυστραλίας συγκεντρώνουν μεγάλο αριθμό από λάτρεις του 4x4, και πολλοί εξ αυτών επιδίδονται ακόμα και σε extreme off-roading. Σε αυτούς απευθύνεται η TJM, που χρησιμοποίησε ένα καινούριο Land Cruiser 300 για να επιδείξει την μηχανολογική της εξειδίκευση στις εκτός δρόμου μετατροπές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι αναβαθμίσεις του αυστραλιανού οίκου ξεκινούν από τις ενισχύσεις του αμαξώματος, και συνεχίζονται στα μηχανικά μέρη. Η πιο εμφανής προσθήκη είναι φυσικά το μεταλλικό πλαίσιο του ρύγχους, συμβατό με τους αισθητήρες των αερόσακων και των συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης, που φιλοξενεί και επιπλέον φώτα LED, φώτα ομίχλης και φλας.

Τα φτερά προστατεύονται από μια επέκταση του σωληνωτού πλαισίου του ρύγχους, η οποία φτάνει να συνδέεται στα μαρσπιέ. Το κάτω μέρος του ρύγχος και όλο το δάπεδο, παράλληλα, προστατεύονται από τις πέτρες με επενδύσεις μεταλλικών φύλλων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εξάτμιση έχει την επέκταση της AirTec, που βγαίνει από την πρώτη κολόνα ως την οροφή για τη διάβαση από βαθιά υδάτινα περάσματα, ενώ στην οροφή έχουν προστεθεί επιπλέον ράγες φόρτωσης με ενσωματωμένους προβολείς LED στο εμπρός μέρος τους.

Μηχανικά, οι αναβαθμίσεις του Land Cruiser 300 της TJM ξεκινούν με την αύξηση της απόστασης από το έδαφος και συνεχίζονται με την αναβάθμιση των αμορτισέρ και των βραχιόνων της ανάρτησης, καθώς και με την τοποθέτηση μεγαλύτερων τροχών με μαύρες ζάντες υψηλής αντοχής και off-road ελαστικά. Με τις μετατροπές αυτές, μάλιστα, έχει αυξηθεί και το ωφέλιμο φορτίο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το συγκεκριμένο Land Cruiser 300 διατίθεται στην Αυστραλία αποκλειστικά με τον diesel κινητήρα 3.3 λίτρων (χωρίς την επιλογή του V6 3.5 βενζίνης) που αποδίδει 304 ίππους και 700 Nm ροπής. Η TJM θα διαθέτει το kit μετατροπής του μέσα στο 2022, και έχει δεχθεί ήδη τις πρώτες παραγγελίες - παρότι δεν έχει ακόμα δημοσιοποιήσει το κόστος του.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ