Πώς μοιάζει βγαλμένη από το μέλλον η μυθική Porsche 928

Porsche 928 Nardonne

Η Porsche 928 μπορεί να μην κατάφερε να γίνει ο διάδοχος της 911, αλλά θα παραμένει για πάντα ένα μυθικό supercar. Και ένα από τα πιο ελκυστικά για μια resto-mod παραλλαγή, σαν αυτή της Nardonne Automotive.

Η φουτουριστική αυτή 928 είναι το πρώτο δείγμα δουλειάς της γαλλικής startup Nardonne Automotive, ενός οίκου που ειδικεύεται στα resto-mod (φουτουριστικές μετατροπές κλασσικών αυτοκινήτων) και σίγουρα είναι τόσο εντυπωσιακό για να την βάλει απευθείας στο περίοπτη θέση στον κόσμο της αυτοκίνησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο σχεδιασμός των Γάλλων υιοθετεί στοιχεία από διαφορετικές εκδόσεις αρκετών εποχών της 928. Το αμάξωμά της είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα, οι μεγάλοι θόλοι των πίσω τροχών είναι εμπνευσμένοι από την 928 GTS, ενώ οι ζάντες 18 ιντσών έχουν το σχήμα δίσκου με 9 ακτίνες που χαρακτήριζαν τις 928 S2 και S4.

Τα κλασσικά και εμβληματικά εμπρός κυκλικά φωτιστικά σώματα περιλαμβάνουν τέσσερα φώτα LED, παραπέμπωντας στις σημερινές Porsche - όπως και η ενιαία πίσω φωτεινή LED γραμμή που καλύπτει όλο το πλάτος της ουράς. Εξάλλου, αυτή η ιδέα των σημερινών αυτοκινήτων έχει έτσι κι αλλιώς τις ρίζες της στην παλιά 928 GTS.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η τελευταία και πιο ισχυρή 928 που είχε κατασκευάσει το εργοστάσιο της Στουτγάρδης παρήγαγε 345 ίππους. Αλλά το δημιούργημα της Nardonne τους ξεπερνά κατά 50, αγγίζοντας σχεδόν του 400 hp με τον ατμοσφαιρικό του V8 - που φυσικά διαθέτει σύγχρονη κεντρική ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου.

Αντίστοιχα, αναβαθμισμένο με μία παραπάνω σχέση (6 συνολικά) είναι και το κιβώτιο ταχυτήτων στο πίσω μέρος της σύγχρονης αυτής 928, που συμπληρώνεται από διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Η οδική συμπεριφορά ενισχύεται, ακόμη, με μεγαλύτερης διαμέτρου φρένα, ηλεκτρονικό έλεγχο της απόσβεσης και ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πνεύμα της 928 μεταφέρεται αυτούσιο και στο εσωτερικό, παρότι αυτό είναι ιδιαίτερα εκσυγχρονισμένο. Ο πίνακας οργάνων υιοθετεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία του ταμπλό των σύγχρονων Porsche, ενώ σχεδόν κάθε επιφάνεια είναι επενδεδυμένη με το δέρμα Foglizzo και Alcantara. Εξαιρείται η κεντρική κονσόλα, που είναι από αλουμίνιο, και φιλοξενεί το εξαιρετικά καλαίσθητο σύστημα πολυμέσων -με το λογισμικό Porsche PCCM- και συνδεσιμότητας με Apple CarPlay.

Η Nardonne Automotive παρουσιάζει το φουτουριστικό της resto-mod της 928 στην Εβδομάδα Σχεδιασμού του Μιλάνου, και θα ακολουθήσει η έκθεσή της στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood της Βρετανίας (23-26 Ιουνίου). Σκοπεύει να κατασκευάσει και να διαθέσει τα πρώτα της αντίτυπα το 2024, αλλά προς το παρόν δεν έχει ανακοινώσει την τιμή της.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ