Πώς στήνονται οι παγίδες με τα αόρατα ραντάρ -Ποια σημάδια δεν πρέπει να αγνοήσεις

Radar Troxaias

Μια νέα στρατηγική ακολουθεί ευρωπαϊκή χώρα στην εγκατάσταση κινητών ραντάρ ταχύτητας, σε σημεία των δρόμων όπου επικρατούν ειδικές συνθήκες και μέχρι σήμερα παρέμεναν «ακάλυπτα».

Ακόμη περισσότερη προσοxή θα πρέπει να επιδεικνύουν οι οδηγοί που κινούνται στους δρόμους της Ισπανίας με την Γενική Διεύθυνση Τροχαίας της χώρας να παρουσιάζεται ιδιαίτερα δραστήρια τους τελευταίους μήνες.

Οι ισπανικές αρχές έχουν ανακοινώνει μια σειρά από νέα μέτρα αυτό το χρονικό διάστημα τα οποία στοχεύουν στη διευκόλυνση των οδηγών και τη μείωση του χρόνου που ξοδεύουν για τις μετακινήσεις τους αλλά και στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

Ανάμεσα στα μέτρα που έχουν ανακοινώσει οι Ισπανοί και θα μπορούσαν κάλλιστα να εφαρμοστούν και στην ελληνική επικράτεια είναι η απαγόρευση της χρήσης της αριστερής λωρίδας και των προσπεράσεων όταν οι καιρικές συνθήκες είναι κακές, αλλά και η κίνηση των μοτοσυκλετών και λοιπών μηχανοκίνητων δικύκλων στη Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης όταν παρουσιάζεται κυκλοφοριακή συμφόρηση σε ένα κομμάτι του αυτοκινητόδρομου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ραντάρ

Τώρα οι Ισπανοί ανακοίνωσαν και ένα ακόμη μέτρο, το οποίο έχει σκοπό να συνετίσει του οδηγούς που δεν τηρούν τα όρια ταχύτητας που ισχύουν υπό ειδικές συνθήκες με τη χρήση ραντάρ ταχύτητας.

Σύμφωνα και με τη Γενική Διεύθυνση Τροχαίας της Ισπανίας, τα νέα κινητά ραντάρ θα ξεκινήσουν να τοποθετούνται σε σημεία των δρόμων όπου μέχρι σήμερα αυτό δεν γινόταν, με στόχο την περαιτέρω μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

Συγκεκριμένα τα νέα κινητά ραντάρ θα τοποθετούνται σε σημεία των δρόμων όπου πραγματοποιούνται οδικά έργα. Από τα δεδομένα που έχουν συγκερντρώσει οι ισπανικές αρχές προκύπτει ότι οι οδηγοί που περνούν από τέτοιους δρόμους δεν συμορφώνονται με το προσωρινό όριο ταχύτητας, το οποίο είναι χαμηλότερο από το κανονικό για ευνόητους λόγους, για να μην προκληθεί δηλαδή κάποιο ατύχημα.

Ραντάρ
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα ραντάρ βέβαια δεν θα βρίσκονται εκεί εν αγνοία των οδηγών που θα χρησιμοποιούν τον δρόμο. Μαζί με την πινακίδα με το χαμηλότερο όριο ταχύτητας που θα τοποθετείται στην αρχή του έργου θα τοποθετείται και μία πινακίδα που θα ενημερώνει τους οδηγούς για την παρουσία του ραντάρ, όπως άλλωστε ορίζει και ο σχετικός νόμος.

Σε αυτά τα σημεία των δρόμων το όριο ταχύτητας θα οριστεί στα 60 χλμ./ώρα και τα ραντάρ θα φωτογραφίζουν τους οδηγούς που υπερβαίνουν αυτό το όριο.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ