Πώς τα πάνε οι κινεζικές μάρκες στην Ελλάδα - Ποια εταιρεία σαρώνει στις πωλήσεις

Πωλήσεις αυτοκινήτων

Ποια εταιρεία κατέχει το 95% του συνόλου των πωλήσεων στα αυτοκίνητα από την Κίνα στο πρώτο πεντάμηνο.

Η επέλαση των κινεζικών μαρκών στην Ελλάδα είναι δεδομένη, καθώς ολοένα και συχνότερα νέες μάρκες εισάγονται στη χώρα μας από ελληνικούς ή ξένους ομίλους. Ωστόσο η ελληνική πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική από ότι συμβαίνει στην υπόλοιπη Ευρωπαϊκή Ένωση, με τους Έλληνες καταναλωτές και τις εταιρείες να έχουν υποδεχθεί θερμά τα κινεζικά αυτοκίνητα αλλά υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις.

Άλλωστε μόνο τυχαίο δεν θεωρείται το γεγονός ότι το 95% του συνόλου των πωλήσεων μεταξύ των κινεζικών μαρκών κατέχει μία μόλις μάρκα, η οποία θα λέγαμε ότι το όνομά της δεν είναι και τόσο κινέζικο...

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο λόγος για την MG, τη γνωστή εταιρεία του ομίλου Συγγελίδη η οποία στο πρώτο 5μηνο στην Ελληνική αγορά αυτοκινήτου έχει καταφέρει να κατέχει το 95% του συνόλου των πωλήσεων καινούριων αυτοκινήτων από την Κίνα.

Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, η MG στο πρώτο 5μηνο έχει καταφέρει να πουλήσει στην Ελλάδα 1.551 αυτοκίνητα σε σύνολο 1.630 οχημάτων από τις κινέζικες μάρκες!

Στην δεύτερη θέση αλλά με κυριολεκτικά χαώδη διαφορά βρίσκεται η BYD με μόλις 38 πωλήσεις αυτοκινήτων, η οποία όμως θα πρέπει να επισημάνουμε ότι ξεκίνησε την εμπορική της δραστηριότητα στη χώρα μας το φετινό Μάρτιο.

Στην τρίτη θέση βρέθηκε η Lynk & Co με 17 πωλήσεις αυτοκινήτων, η οποία ωστόσο είναι ακόμη πιο νέα, αφού ξεκίνησε πριν 2 περίπου εβδομάδες.

Στην τέταρτη θέση ακολουθεί η Seres του ομίλου Σπανού με 11 πωλήσεις και επίσης ξεκίνημα λειτουργίας πριν λίγους μήνες στην ελληνική αγορά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει η Ecocar με το Yudo με 6 πωλήσεις αυτοκινήτων και επίσης μικρό χρονικό διάστημα λειτουργίας στην Ελλάδα.

Επίσης στο πρώτο πεντάμηνο υπάρχουν τρεις ακόμη μάρκες που έχουν καταφέρει να σημειώσουν 3 πωλήσεις, οι οποίες αφορούν στην Saic & Maxus του ομίλου Πετρόπουλος και στην Voyah του ομίλου Σπανός.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ρεκόρ η ανάπτυξη των κινεζικών μαρκών στην Ελλάδα

Ο ρυθμός ανάπτυξης που καταγράφουν οι κινεζικές μάρκες αυτοκινήτων στην Ελλάδα καταγράφει κυριολεκτικά ρυθμό ρεκόρ ο οποίος σε απόλυτους αριθμούς ξεπερνά το 16.200%. Ναι σωστά διαβάσατε η αύξηση των πωλήσεων κινεζικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα ξεπέρασε το 16.200% στο πρώτο πεντάμηνο του 2024 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2023 καθώς διατέθηκαν 1.630 αυτοκίνητα έναντι μόλις 10 οχημάτων.

Σε επίπεδο συνολικών πωλήσεων καινούριων ΙΧ στο 5μηνο οι κινεζικές μάρκες κατέλαβαν το 2,6% του συνόλου καθώς από τις 63.800 μονάδες οι 1.630 αφορούσαν σε κινεζικές μάρκες.

Η έλευση των νέων κινεζικών μαρκών στην Ελλάδα ακόμη δεν έχει φανεί στον πίνακα των πωλήσεων και τον Μάιο και η MG ήταν ξεκάθαρα ο ηγέτης στις πωλήσεις με 333 μονάδες ακολουθούμενη από την Lynk & Co με 15 οχήματα, τη BYD με 13 αυτοκίνητα και στη νεοφερμένη smart η οποία διέθεσε 7 αυτοκίνητα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πού οφείλεται η μεγάλη επιτυχία της MG στην Ελλάδα

Η MG εκτός από το γεγονός ότι ήταν η πρώτη πρώτη κινεζική μάρκα αυτοκινήτων στην Ελλάδα, αποτελεί και μία μάρκα που δεν είναι άγνωστη τόσο στο ελληνικό όσο και στο ευρωπαϊκό καταναλωτικό κοινό. Η νέα κινεζική MG με «δούρειο ίππο» την βρετανική ιστορία της μάρκας κατάφερε να εδραιωθεί στην παγκόσμια αγορά, όχι μόνο με ηλεκτρικά αλλά και με μοντέλα που κινούνται με θερμικούς κινητήρες που διαθέτουν επίσης και υβριδική τεχνολογία.

Την ίδια στιγμή τα αυτοκίνητα της MG διατίθενται σε άκρως δελεαστική τιμή με υπερπλήρη εξοπλισμό, ενώ η 7ετής εργοστασιακή εγγύηση δεν αφήνει περιθώρια στους ανταγωνιστές οι οποίοι αναγκαστικά θα πρέπει να εισέλθουν στην αγορά με επίσης πολυετείς εργοστασιακές εγγυήσεις.

Κατά συνέπεια οι καταναλωτές αλλά και οι επιχειρήσεις με μεγάλους εταιρικούς στόλους αυτοκινήτων έχουν πολλές επιλογές μεταξύ των μοντέλων της MG με αποτέλεσμα μεταξύ των κινεζικών μαρκών στην Ελλάδα η MG να έχει κυριαρχήσει.

Το μέλλον ωστόσο εγκυμονεί μεγάλες προκλήσεις καθώς οι νέες κινεζικές μάρκες που έχουν εισαχθεί στην Ελλάδα αναζητούν τη δική τους θέση στον πίνακα των πωλήσεων και μερικές από αυτές δεν θα εισάγουν μόνο ηλεκτρικά μοντέλα, όπου η Tesla εξακολουθεί να αποτελεί την κυρίαρχη μάρκα όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αλλά η γενική αρχή που κερδίζει τους Έλληνες καταναλωτές αλλά και τις επιχειρήσεις με μεγάλους στόλους αυτοκινήτων σχετικά με τα κινεζικά αυτοκίνητα είναι μία: «Value for money» με επιπλέον δέλεαρ την πολυετή εγγύηση.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ