Η Lancia Ypsilon δεν έχει καν παρουσιαστεί ακόμη επίσημα, όμως οι λάτρεις των ράλι ήδη την ονειρεύονται στις Ειδικές Διαδρομές των παγκόσμιων ράλι με τα εμβληματικά χρώματα της Martini.
Με τα χρώματα αυτά, του βασικού της χορηγού, η Lancia έγραψε μία από τις πιο ξεχωριστές σελίδες στην ιστορία των ράλι, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα τη δεκαετία του 1980, στην “χρυσή εποχή” του σπορ. Μετά τις Lancia 037 και Stratos, η ιταλική εταιρεία κυριάρχησε στο WRC με την εμβληματική Delta Integrale, και με ορισμένους εκ των θρυλικότερων οδηγών της ιστορίας στα μπάκετ της.
Οι φήμες περί ενδεχόμενης επιστροφής στα ράλι συνοδεύουν εδώ και πολύ καιρό την εταιρεία του Piedmontese, που ξεκινά φέτος τη μεγάλη της αναγέννηση υπό τον όμιλο Stellantis με την παρουσίαση της Ypsilon. Είναι ένα αυτοκίνητο που θα ταίριαζε στο WRC του σήμερα, απέναντι στα αντίστοιχα Toyota GR Yaris Rally1 και Hyundai i20 N Rally1, κι αυτό έχει εξάψει τη φαντασία των φίλων των ράλι και της Lancia.
BUY NOW
Παρότι, βεβαίως, μια ενδεχόμενη επιστροφή στα ράλι θα βοηθούσε σημαντικά τους σκοπούς της αναγέννησης της Lancia, είναι άγνωστο αν η εταιρεία του Τορίνου θεωρεί ότι μπορεί να συνδυαστεί η φήμη των ράλι με την εικόνα των Premium αυτοκινήτων που θέλει να παρουσιάσει η Lancia για την ολοκαίνουρια γκάμα αυτοκινήτων που θα χτίζει τα προσεχή χρόνια.
Από την άλλη, γνωρίζουμε ότι η ιταλική εταιρεία θα δώσει μεγάλη σημασία στη σπορ πτυχή που ανέκαθεν συνόδευε τις Lancia του παρελθόντος και με τη νέα Ypsilon - και συγκεκριμένα με την έκδοση HF, που θα έρθει σε δεύτερο χρόνο (το 2025) με απόδοση 225 ίππων. Από την άλλη, για να μπει στα ράλι η εταιρεία πρέπει να εξελίξει και μια υβριδική έκδοση της Ypsilon, επιπλέον των ηλεκτρικών που θα διαθέτει από φέτος στην ευρωπαϊκή αγορά.
Σε κάθε περίπτωση, χάρη σε ορισμένες ψηφιακές ακροβασίες ιδιωτών σχεδιαστών στο διαδίκτυο μπορούμε να δούμε πώς θα ήταν μια Ypsilon βαμμένη στα αγωνιστικά χρώματα της παλιάς Lancia Martini. Και το σχέδιο που βλέπετε εδώ κέρδισε τόσο θαυμασμό, που κοινοποιήθηκε και από το λογαριασμό "Bella Lancia" στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.