Η πρώτη ηλεκτρική Lancia αποκαλύπτεται εξ ολοκλήρου σε δύο αγνώστου προελεύσεως φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν στο Instagram.
H Lancia έχει δημοσιεύσει τέσσερις επίσημες teaser φωτογραφίες από λεπτομέρειες της Ypsilon, και έπειτα υπήρξε και το συμβάν με τον κλέφτη του αυτοκινήτου που το έριξε στη λίμνη. Τώρα, με δύο νέες φωτογραφίες στο διαδίκτυο νααποκαλύπτουν τη μάσκα και την ουρά του ιταλικού αυτοκινήτου, δεν έχουν απομείνει και πολλά να δούμε στην πρεμιέρα του τον Φεβρουάριο.
Όπως φαίνεται και πάλι, τα εμπρός φωτιστικά σώματα είναι δύο επιπέδων: το κάτω επίπεδο περιλαμβάνει τους βασικούς προβολείς, και το πάνω λεπτές LED γραμμές φωτός που αποτελούνται από δύο οριζόντιες μπάρες και μία κάθετη στο κέντρο τους, που περικλύονται μέσα σε μαύρο γυαλιστερό πλαίσιο.
BUY NOW
Λίγο πιο κάτω, πάντα στη μάσκα, βλέπουμε τέσσερα ανοίγματα που ακόμη δεν είναι σαφές σε τι αποσκοπούν. Πιθανότατα έχουν να κάνουν με την ανοιχτή γρίλια στις θερμικές εκδόσεις και την κλειστή στις ηλεκτρικές του νέου citycar από το Τορίνο. Επίσης, ο ογκώδης προφυλακτήρας διαθέτει και δύο λεπτούς κάθετους αεραγωγούς στις άκρες του, καθώς και έναν μεγάλο στο κάτω τμήμα του.
Για το πίσω μέρος έχουμε την επίσημη εικόνα της Lancia (κεντρική φωτό) σχετικά με το σχέδιο των φωτιστικών σωμάτων. Στην εικόνα που διέρρευσε τώρα, όμως, βλέπουμε τη συνολική διαμόρφωση της ουράς: τα δύο φώτα με τη φωτεινή υπογραφή 'Υ' ενώνονται με μια ενιαία μαύρη γυαλιστερή επιφάνεια, η οποία παράλληλα διαμορφώνει και μια μικρή αεροδυναμική πτέρυγα.
Παράλληλα, διακρίνεται και η επίσης μικρή πτέρυγα στην απόληξη της οροφής, αλλά και το μαύρο -επίσης γυαλιστερό- διακοσμητικό στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα που έχει δύο ανακλαστήρες φωτός στις άκρες και τη χειρολαβή του πορτ-μπαγκάζ στο κέντρο. Τα εμβλήματα Lancia και Ypsilon δεν φαίνονται εδώ, αλλά υπάρχουν στο επίσημο teaser της ιταλικής εταιρείας.
Θυμίζουμε ότι η νέα Lancia Ypsilon θα διατίθεται αρχικά ως αμιγώς ηλεκτρική και έπειτα και σε υβριδικές εκδόσεις, βασισμένη στην πλατφόρμα STLA Small. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η ηλεκτρική θα έχει ισχύ 156 ίππων και μπαταρία 50 ή 54 kWh για αυτονομία περίπου 400 km, και η υβριδική θα διαθέτει τον τρικύλινδρο 1.2 Turbo βενζίνης με 100 ή 136 ίππους.