Πώς θα ήταν μια αναβίωση του θρυλικού Renault Fuego

Renault Fuego render

Η Renault ήδη αναβιώνει το R5, το R4 και το Twingo μετασχηματίζοντάς τα σε σύγχρονα ηλεκτρικά, και μόλις πρόσφατα αποκάλυψε ένα “restomod” R17. Θα μπορούσε να κάνει το ίδιο και για το νοσταγλικό Fuego;

Η στρατηγική του διευθύνοντος συμβούλου του ομίλου Renault, Luca de Meo, δείχνει άρτια μελετημένη και σχεδιασμένη: τα πλέον θρυλικά αυτοκίνητα της γαλλικής εταιρείας αναβιώνουν με σαφείς παραπομπές στα σύγχρονα, καλοσχεδιασμένα μοντέρνα τους αμαξώματα, που κρύβουν τις προηγμένες τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης του ομίλου.

To Renault Fuego κυκλοφορούσε την περίοδο 1980-'87
To Renault Fuego κυκλοφορούσε την περίοδο 1980-'87
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μετά το νέο Renault 5, που ήδη παρουσιάστηκε, περιμένουμε τώρα το Renault 4 στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, ενώ πριν από λίγες μέρες είδαμε και την εντυπωσιακή αναβίωση του Renault 17, του θρυλικού Coupe της δεκαετίας του 1970, με ένα καταπληκτικό "restomod".

Ειδικά η τελευταία αυτή σχεδιαστική σπουδή των Γάλλων, όμως, «άνοιξε την όρεξη» σε πολλούς να δουν ένα σύγχρονο Fuego, που ακολούθησε το R17 τη δεκαετία του 1980 - συγκεκριμένα, κυκλοφόρησε μεταξύ 1980 και 1987.

Ένας από αυτούς ήταν και ο ειδικός του CGI της ιταλικής ιστοσελίδας Autoblog.it, που παρουσίασε μια σύγχρονη επανερμηνεία του Fugero η οποία δεν απομακρύνεται πολύ από το αρχικό όχημα.

Αντίθετα, όμως, με τις επίσημες αναβιώσεις των παλαιότερων Renault, η σπουδή αυτή δεν παρουσιάσε ένα 100% ηλεκτρικό νέο Fuego, αλλά ένα υβριδικό - όπως υποδηλώνει η επιγραφή στο πλάι, παρόμοια με εκείνη του κλασικού Fuego με τη λέξη "Turbo" στην πιο αποκλειστική του έκδοση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ποια υβριδικά συστήματα κίνησης διαθέτει σήμερα η Renault; Έχουμε το σύστημα του Clio και Captur που αποδίδει 143 ίππους με πυρήνα έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,6 λίτρων. Δεν είναι κακή επιλογή, αλλά ίσως μοιάζει προτιμότερη η περίπτωση του υβριδικού συστήματος των 204 ίππων που συναντάμε στα Austral και Rafale, με έναν τρικύλινδρο turbo κινητήρα 1,2 λίτρων.

Επιπλέον, αν το Fuego υιοθετούσε σήμερα ένα plug-in υβριδικό σύστημα, θα ήταν σε πλήρη αρμονία με το Rafale των 300 ίππων, το οποίο επωφελείται επίσης από την τετρακίνηση. Από την άλλη πλευρά, αυτή η εκδοχή θα ζύγιζε σημαντικά περισσότερο και πιθανώς θα είχε πολύ μικρό πορτ-μπαγκάζ, καθώς θα έπρεπε να ενσωματώσει μια μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επομένως, θα προτιμούσαμε το Fuego E-Tech full hybrid των 204 ίππων, παρόλο που το αυτόματο κιβώτιο δεν διακρίνεται ιδιαίτερα για την απόδοσή του σε σπορ οδήγηση. Το αυτοκίνητο θα βασιζόταν στην αρθρωτή πλατφόρμα CMF και θα μπορούσε να εξοπλιστεί με τη σύγχρονη πανοραμική φιμέ οροφή της εταιρείας.

Σε γενικές γραμμές πάντως, όπως δείχνουν και οι αντιδράσεις του κοινού και του διεθνούς Τύπου, η απόφαση της Renault να επαναφέρει στο προσκήνιο και στη σύγχρονη ηλεκτροκίνηση παλιά σχέδια θρυλικών της μοντέλων κρίνεται παραπάνω από επιτυχημένη. Οπότε γιατί όχι; Το Fuego θα μπορούσε κάλλιστα να ήταν μια μελλοντική σπορ hatchback πρόταση των Γάλλων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ