Πώς θα ήταν μια σπορ Coupe έκδοση του νέου Toyota C-HR

Toyota C-HR Coupe render

Υπαρκτό προς το παρόν μόνο στη φαντασία και σε αυτό το ψηφιακό σχέδιο κάποιου ιδιώτη designer στην Ιαπωνία, αν γινόταν πραγματικότητα ένα Toyota C-HR Coupe θα τα έβαζε με το νέο CUPRA Formentor.

Η αλήθεια είναι ότι ο σχεδιασμός του νέου ιαπωνικού υβριδικού SUV είναι τόσο εντυπωσιακός, που θα του ταίριαζε το επόμενο βήμα προς μια πιο δυναμική σπορ παραλλαγή. Η δεύτερη γενιά του είναι ακόμα πιο προοδευτική από την πρώτη, αν και δεδομένου ότι δεν έχει αυξηθεί σε μήκος -παραμένει στα 4,3 μέτρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το σχέδιο του Toyota C-HR Coupe που βλέπετε, φιλοτεχνημένο από έναν Ιάπωνα, δίνει στο SUV της Toyota πολύ πιο κεκλιμένη τρίτη κολόνα αλλά και μεγαλύτερο μεταξόνιο για την αντιστάθμιση των χώρων και φαρδύτερους τροχούς. Κατά τα άλλα, παραμένει αρκετά πιστό στο κανονικό C-HR.

Η αύξηση του μεταξονίου του C-HR Coupe θα μπορούσε να μεγαλώσει το χώρο αποκσυεών πάνω από τα 400 λίτρα, σε σύγκριση με τα 364 του υπαρκτού μοντέλου - τα οποία είναι μόλις 310 στην plug-in υβριδική έκδοση λόγω της ενσωμάτωσης της μπαταρίας.

Όσον αφορά στα κινητήρια σύνολα, αυτά που θα ταίριαζαν στη σπορ έκδοση του ιαπωνικού SUV είναι της υβριδικής έκδοσης 197 ίππων και της plug-in υβριδικής με 223 ίππους. Αυτή η τελευταία επιλογή σημειώνει την επιτάχυνση 0-100 km/h σε 7,4 δευτερόλεπτα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Φυσικά, η κατανάλωση καυσίμου θα παρέμενε αρκετά χαμηλή, χάρη στην καλή αεροδυναμική του σχεδίου, ενώ παράλληλα η PHEV έκδοση θα μπορούσε να προσφέρει και αρκετές δεκάδες χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης στην πόλη.

Αν γινόταν πραγματικότητα, που δεν προβλέπεται προς το παρόν, το Toyota C-HR Coupe θα μπορούσε να κυμαίνεται στο εύρος τιμής των 37.000 ευρώ, ώστε να τοποθετηθεί απέναντι στο CUPRA Formentor, που έχει ανάλογο κόστος με τον βενζινοκινητήρα TSI 150 ίππων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ